• اندروید ۶ برای اسمارت فون HTC HD2 عرضه شد!

    HTC HD2

    شاید یکی از عیب های سیستم عامل اندروید قابلیت بروز رسانی نشدن این سیستم عامل باشد. اگر شما گوشی های هوشمند اندرویدی چند سال گذشته را خریداری کرده باشید شاید هم اکنون امکان آپدیت به ورژن های جدیدی سیستم عامل اندروید را نخواهید داشت. البته این مشکل را سازندگان گوشی های هوشمند بخاطر ضعف سخت افزاری گوشی های هوشمند می دانند و در جواب به این عیب سخت افزارهای قدیمی را مقصر می دانند. گویا برخی از گوشی های هوشمند کمپانی تایوانی HTC از این قاعده پیروی نمی کنند! در ادامه همراه وبسایت اندرویدکده باشید.

    کمپانی اچ تی سی در سال ۲۰۰۹ از گوشی هوشمند HD2 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند تاکنون آپدیت های زیادی را از سوی کمپانی اچ تی سی دریافت کرده است اما کمتر کسی فکر آن را می کرد که یک گوشی ۶ ساله آپدیت های مختلفی را دریافت کند! به تازگی بنا به خبرهای منتشر شده، کمپانی بزرگ HTC سیستم عامل اندروید نسخه ۶ را برای گوشی هوشمند ۶ سال خود، یعنی اسمارت فون HD2 منتشر کرده است! گویا این تلفن هوشمند برای اچ تی سی ارزشمند است چرا که در گذشته نیز شاهد عرضه آپدیت های نرم افزاری و سیستم عاملی اندروید بودیم. در گذشته این گوشی به اندروید ۲٫۱، ۴٫۱، ۴٫۴ و اندروید نسخه ۵ بروز رسانی شده بود. حال طبق خبرگزاری ها، کمپانی تایوانی HTC نسخه ۶ سیستم عامل اندروید را برای این گوشی عرضه کرده است و کاربران این گوشی میتوانند هم اکنون به صورت رسمی این آپدیت مهم را دریافت کنند.

    شایان به ذکر است که سیستم عامل ویندوز فونی این گوشی نیز در بازار یافت می شد. در نسخه سیستم عامل ویندوز فون نیز این قاعده پا برجاست و کمپانی اچ تی سی این گوشی هوشمند را با نسخه ۶٫۵ Professional ویندوز فون به بازار عرضه کرد و پس از مدتی آپدیت بسیار مهم ویندوز ۷ را نیز برای این گوشی هوشمند منتشر کرد.

    البته نباید انتظار زیادی از این گوشی و عملکرد اندروید ۶ بر روی این اسمارت فون باشیم! همین که این گوشی قدیمی ۶ ساله آپدیت نسخه ۶ سیستم عامل اندروید را به صورت رسمی دریافت کرده است، خود بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر شاید در برخی از مواقع شاهد وجود باگ ها و عملکرد ضعیف این سیستم عامل بر روی این گوشی باشیم که آن هم به سخت افزار نسبتا ضعیف و قدیمی این دستگاه باز میگردد. در حال حاظر در نسخه ۶ اندروید بر روی گوشی HD2 تنها نمایشگر، وای فای و صدا بر روی این گوشی هوشمند کار می کند.

    انتشار نسخه ۶ سیستم عامل اندروید برای گوشی HD2 شاید از نظر برخی از کاربران کار بیهوده ای ترقی شود چرا که نمیتوان از تمامی قابلیت های این سیستم عامل استفاده کرد، اما این اقدام کمپانی HTC نشان می دهد که این برند معتبر هنوز هم برای باقی ماندن این گوشی در بازار تلاش می کند و همچنین پشتیبانی خود را نسبت به گوشی های عرضه شده را ثابت می کند.

    دیدگاه شما در این خصوص چیست؟ شما انتشار اندروید ۶ را برای گوشی HD2 چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا کاربران از این اقدام کمپانی اچ تی سی استقبال خواهند کرد؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگر کاربران سایت اندرویدکده در میان بگذارید.

    (۳)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.