• نتیجه Geekbench گوشی گلکسی S7 منتشر شد

    galaxy-s7

    تاکنون اطلاعات زیادی از اسمارت فون جدید کمپانی سامسونگ همان گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ منتشر شده است. چند روز گذشته خبری مبتنی بر اینکه این گوشی هوشمند از لوله های گرمایشی برای کاهش دمای تولید شده در گوشی به دلیل سخت افزار قدرتمند… بهره می برد، در فضای مجازی به گوش می رسید. (خبر مربوطه را می توانید به صورت کامل در بخش خبری وبسایت اندرویدکده مطالعه کنید) حال خبر مهم دیگری ازاین پرچمدار کمپانی کره ای سامسونگ منتشر شده است. به تازگی نتایج تست Geekbench گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ فاش شده است. در ادامه همراه وبسایت اندروید کده باشید.

    اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که در اوایل سال میلادی جاری خبرهای زیادی از اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس ۷ منتشر شد. در یکی از این خبرها ذکر شده بود که این گوشی هوشمند با دو پردازنده مختلف روانه بازار خواهد شد. یکی از پردازنده های این اسمارت فون پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ و دیگری پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ خواهد بود. البته نسخه پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ فقط در کشور آمریکا و کشور چین در دسترس خواهد بود و پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ در سایر مناطق جهان قابل دسترس قرار خواهد گرفت. پردازنده های اسنپدراگون کمپانی کوالکام مدت هاست که با مشکل داغ شدن رو به رو می شوند. به همین علت ممکن است کمپانی سامسونگ اشتباهی که کمپانی بزرگ HTC در گوشی HTC One M9 انجام داد را تکرار نکند. به احتمال زیاد این کمپانی کره ای در اسمارت فون گلکسی اس ۷ از لوله های گرمایشی استفاده کند. شایان به ذکر است که در گوشی گلکسی اس ۶ کمپانی سامسونگ از پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ استفاده کرده بود و همین باعث داغ شدن شدید این گوشی شده بود و این کمپانی به سرعت نسخه دیگری را با پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ را روانه بازار کرد. به همین خاطر احتمالا این کمپانی از لوله های گرمایشی برای انتقال حرارت استفاده خواهد کرد.

    اخیرا در یک وبسایت چینی با نام webio پستی درباره رابطه با پردازنده گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ کمپانی سامسونگ منتشر شده است که این پست شایعه استفاده کمپانی سامسونگ از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ را تایید می کند. در این خبر ذکر شده است که کمپانی سامسونگ برای کاهش میزان حرارت دمای دستگاه را به خوبی کنترل کرده است. همه ما میدانیم که پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ در حالت عادی فرکانس بالایی دارد. به همین منظور دستگاه در صورت تولید گرمای شدید، فرکانس تولیدی را پایین می آورد و این امر باعث کاهش سرعت عملکرد برنامه ها می شود. اگر کمپانی سامسونگ این حرارت تولید را به شکل خوبی مدیریت کند، بی شک از لوله های گرمایشی در این گوشی هوشمند استفاده کرده است چرا که راه دیگری جز این روش هم اکنون وجود ندارد. علاوه بر این، در این مطلب نتایج تست Geekbench اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس ۷ نیز مشاهده می شود. این پرچمدار کمپانی ای کره ای Samsung امتیاز ۲۴۵۶ را در بخش پردازنده تک هسته ای کسب کرده است. علاوه بر این در تست پردازنده چند هسته ای، این گوشی امتیاز بی نظیر ۵۴۲۳ را کسب کرده که امتیازات نوید یک عملکرد خارق العاده را می دهد. با توجه به نتایج و امتیازات منتشر شده در این تست ها، کاربران آمریکایی و چینی نباید هیچ مشکلی از نظر سرعت در این گوشی داشته باشند چرا که قدرت این گوشی سامسونگ فوق العاده می باشد.

    کمپانی سامسونگ معمولا چند روز مانده به آغاز مراسم MWC از پرچمدار سری گلکسی اس رونمایی می کند. با توجه این سنت کمپانی کره ای سامسونگ، این برند در ۲۱ ماه فبریه از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

    دیدگاه شما در این خصوص چیست؟ آیا این نتایج منتشر شده صحت دارند یا تنها یک شایعه هستند؟ آیا کمپانی سامسونگ میتواند گرمای تولید شده از این پردازنده ها را به خوبی مدیریت کند؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگران کاربران سایت اندرویدکده در میان بگذارید.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.