• با مشخصات اسمارت فون LG K7 همراه باشید

    LG K7

    کمپانی بزرگ ال جی مدت هاست که در زمینه تولید و طراحی اسمارت فون ها فعالیت می کند. با این حال هنوز اسمارت فون های این کمپانی در بازار بسیار کم و نادر هستند. به گونه ای که خریداران انتخاب های گسترده ای ندارند و اگر قصد خرید اسمارت فون های کمپانی ال جی را در سر داشته باشند، باید گوشی های رده بالا و یا گوشی های رده پایین را خریداری کنند و همین علت ممکن است دلیل فروش پایین محصولات ال جی در مقایسه با فروش محصولات سامسونگ باشد. البته نبود تنوع در اسمارت فون های این برند معتبر، دلیل بر محوبیت کم و فروش کم این برند نیست! همانطور که اطلاع دارید، کمپانی ال جی متاسفانه تاکنون محصولاتی در رده های پایین را روانه بازار نکرده بود و بیشتر شاهد عرضه اسمارت فون های قدرتمند و گران قیمت (رده بالا و پرچم دار) بودیم و افرادی که قصد خرید محصولات ال جی را داشته اند، مجبور به پرداخت هزینه ای بالا بودند چرا که کمپانی ال جی محصولات رده پایین را تاکنون تولید و عرضه نکرده است.

    به تازگی بنا به گفته کمپانی evleaks، شرکت بزرگ ال جی قصد دارد در بازار محصولات رده پایین نیز فعالیت داشته باشد و محصولاتی را با قیمت ارزان و سیستم های رده پایین را به بازار عرضه کند. طبق اطلاعات منتشر شده کمپانی بزرگ ال جی در سال آینده میلادی یعنی سال ۲۰۱۶ قصد دارد اسمارت فون LG K7 را عرضه کند. در ادامه همراه ما باشید. البته کمپانی evleaks ماه گذشته خبر تولید و طراحی اسمارت فون LG K7 را در فضای مجازی منتشر کرد و امروز اطلاعات و مشخصات فنی این دستگاه هوشمند که با کد گذاری M1 شناخته می شود، فاش شده است. طبق این مشخصات، اپراتور تلفن همراه T-Mobile این گوشی هوشمند کمپانی ال جی را در آمریکا عرضه خواهد کرد.

    در اطلاعات منتشر شده گفته شده است که کمپانی ال جی در اسمارت فون K7 از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کمپانی کوالکام استفاده کرده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ x 854 pixel resolution و وضوح FWVGA و همچنین از رم ۱٫۵ گیگابایتی بهره می برد. حافظه داخلی گوشی K7 8 گیگابایت و دوربین پشت و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل می باشد.

    متاسفانه تاکنون اطلاعات کامل و دقیق تری از اسمارت فون رده پایین کمپانی ال جی یعنی LG K7 منتشر نشده است و باید منتظر باشیم تا کمپانی ال جی به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی کند. همچنین هنوز زمان دقیق رونمایی و عرضه و قیمت این دستگاه مشخص نیست ولی به دلیل رده پایین بودن این تلفن هوشمند صد در صد قیمتی مشابه قیمت رقیب های خود را خواهد داشت.

    دیدگاه شما در رابطه با گوشی هوشمند رده پایین K7 کمپانی ال جی چیست؟ آیا این کمپانی در گوشی های رده پایین نیز موفقیت خود را کسب خواهد کرد؟ دیدگاه های خودتان را با ما در میان بگذارید.

    (۰)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.