• HTC تخفیف جمعه سیاه را تا ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۶ تمدید کرد

    htc-present-2-630x420

    بدون شک جمعه سیاه فرصت خارق العاده ای برای خرید گجت های جدید و سایر وسایل محسوب می شود. تخفیف های شگفت انگیزی که کمپانی ها و فروشگاه ها به مشتریان خود ارائه می دهند، باعث می شود که خریداران را به خرید کالاهای جدید وسوسه کند. در این میان برخی از پیشنهاد های ارائه شده فقط مربوط به قیمت محصولات نمی باشند. بیشتر کمپانی ها خود را برای جمعه سیاه آماده کرده اند و برای این ایام برنامه ریزی کرده اند تا سال مالی خود را با موفقیت بیشتری به پایان برسانند و فروش خود را در در این روزها بیشتر و بیشتر کنند. در ادامه همراه ما باشید.

    همانطور که اطلاع دارید کمپانی نامدار و بزرگ اچ تی سی که چند ماهی است در روزهای بحرانی خود غرق شده است. این کمپانی پس از عرضه ناموفق اسمارت فون HTC One M9 و فروش بسیار کم این اسمارت فون دچار بحران شد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و گرم شدن سریع این گوشی هوشمند علت اصلی فروش کم این محصول می باشد. این روزهای بحرانی برای این کمپانی بزرگ بسیار سخت می گذرد به طوری که در یکی از گزارش منتشر شده، نوشته شده بود که درآمد خالص این کمپانی هم اکنون صفر می باشد. این کمپانی هم اکنون در روزهای بحرانی خود دست و پنجه نرم می کند ولی به لطف جمعه توانسته بخشی از ضررهای خود را جبران کند. این برند محبوب توانسته در جمعه سیاه اسمارت فون های زیادی را به فروش برساند و به فروشی بالا دست یافته است تا کمی از این شرایط بحرانی خارج شود.

    جمعه سیاه یک روز رویایی برای خریداران و فروشندگان محسوب می شود. پیشنهاد های شگفت انگیز فروشندگان باعث می شود که بسیاری از خریداران به خرید محصولات مختلف وسوسه شوند و در این میان فروشندگان نیز فروش بسیار زیادی خواهند داشت. کمپانی HTC نیز از فرصت بدست آمده استفاده می کند و طبق پیشنهادهای ویژه ای که در وبسایت HTC.com برای خریداران قرار داده است، توانسته فروش محصولات خود را نسبت به سال گذشته ۷۳۱ درصد افزایش دهد که این رقم یک موفقیت خوبی برای کمپانی بزرگ اچ تی سی محسوب می شود.

    پیشنهادی های جالب کمپانی HTC فقط به کاهش قیمت محصولات خود ختم نمی شود. این کمپانی در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که در صورت خرید اسمارت فون کمپانی اچ تی سی میتوانید گوشی های کارکرده خود را برای این کمپانی ارسال کنید. در عوض این گوشی های کار کرده، اچ تی سی مبلغی برای شما ارسال خواهد کرد. برای مثال در صورتی که گوشی آیفون ۶ یا ۶ اس دسته دوم را به کمپانی اچ تی سی ارسال کنید، این برند مبلغ ۴۹۹ دلار (دقیقا برابر قیمت اچ تی سی A9) را به حساب شما واریز می کند. اگر این گوشی ارسال شده سامسونگ گلکسی اس ۶ یا اس ۶ اج باشد مبلغ ۲۰۰ دلار به حساب شما واریز خواهد شد. در صورتی که گوشی ارسال شده ال جی جی ۴ یا جی ۳ باشد، اچ تی سی مبلغ ۱۰۰ دلار به حساب شما واریز خواهد کرد. این پیشنهاد های ویژه باعث شده که بسیاری از کاربران و خریداران اسمارت فون ها، اسمارت فون های کمپانی اچ تی سی را خریداری کنند.

    کمپانی HTC پس از اینکه فروش بسیار بالای محصولات خود را در جمعه سیاه مشاهده کرد، تصمیم گرفته است که تا ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۶ پیشنهاد های خود را تمدید کند. شاید این کار باعث شود که این کمپانی به دوران اوج خود بازگردد. گوشی های رده متوسط کمپانی HTC در مقایسه با سایر رقبا کمی گران قیمت به نظر می رسند (اسمارت فون HTC One A9 با قیمت ۵۰۰ دلار نسبت به سایر رقبا گران تر است.) اما با این حال کاربران و مردمان آمریکای شمالی می توانند آیفون های دسته دوم خود را با گوشی های نسبتا ضعیف کمپانی HTC تعویض کنند و یک اسمارت فون اندرویدی تازه از کمپانی اچ تی سی دریافت کنند.

    متاسفانه کمپانی HTC هنوز آمار دقیقی از میزان فروش محصولات خود در این روزها را مشخص نکرده است و فقط به صورت کلی یعنی همان افزایش ۷۳۱ درصدی توسط این کمپانی را اعلام کرده است. این کمپانی مدعی است که در روز جمعه سیاه ۱۰ درصد خریداران گوشی های اچ تی سی به دنبال خرید گوشی های آیفون بوده اند و بخاطر پیشنهاد های ویژه کمپانی اچ تی سی، اسمارت فون های این کمپانی را خریداری کرده اند.

    دیدگاه شما در رابطه با جمعه سیاه و اقدام کمپانی HTC چیست؟ آیا این کمپانی نامدار میتوان بخش عمده ای از ضررهای خود را در این روزها جبرا کند؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.