• بالاخره قابلیت تعویض اکانت به اینستاگرام اضافه شد

    Instagram-for-Android-1-1-2-Now-Available-for-Download

    بالاخره قابلیت تعویض اکانت به اینستاگرام اضافه شد ؛ اگر از آن دسته افرادی هستید که چند اکانت در شبکه‌ی اجتماعی فوق العاده محبوب اینستاگرام دارید و دردسر خارج شدن از اکانت‌های مختلف را داشتید، بالاخره بزودی این مشکل حل می شود!

    طی کارها و آزمایشاتی که دارد انجام می شود، بزودی قابلیت وارد شدن به چند اکانت مختلف و عوض کردن یا اصطلاحا Switch بین آنها اضافه می شود. این قابلیت هم‌اکنون نیز در آپدیت جدید برنامه که ورژن ۷٫۱۲٫۰٫۳ است، اضافه شده ولی هنوز در حالت آزمایشی و بتا قرار دارد.

    در ورژن جدید برنامه، به بخش تنظیمات یا Setting رفته و به پایین صفحه بروید. گزینه‌ی Add Account را زیر گزینه‌ی Clear History پیدا میکنید. بعد از اینکه وارد Add Account شدید، میتوانید با اکانت دیگر خود وارد شوید و یا یک اکانت کاملا جدید بسازید. زیر نام کاربری شما، آیکون فلش مانند یا انتخاب کننده‌ای موجود است که می توانید اکانت را همان موقع عوض کنید. وقتی اکانت دیگرتان را انتخاب میکنید، نام کاربری آن اکانت در قسمت انتخاب اکانت ها سبز شده و دیگر مطمئن باشید که وارد دیگر اکانت خود شده اید.

    بالاخره قابلیت تعویض اکانت به اینستاگرام اضافه شد

    بالاخره قابلیت تعویض اکانت به اینستاگرام اضافه شد

    آیا از اضافه شدن چنین قابلیتی راضی هستید؟

    (۸)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.