• جمع بندی اخبار هفته: Redmi Note 2 Pro در کنار Huawei Mate 8 و Vibe X3 و ….

    weekly-news-roundup4

    بار دیگر با جمع بندی اخبار هفته پیش شما برگشتیم. اینجا جاییست که شما بهترین اخبار هفته را دریافت خواهید کرد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اگر بخواهیم هفته را به صورت کلی بررسی کنیم و جمله ای برای آن انتخاب کنیم می گوییم: هفته ی چینی. این هفته پر بوده از معرفی ها و لو رفتن های محصولات چینی که با Huawei Mate 8 شروع و ادامه با Xiaomi Redmi Note 3 پیش رفت که در پایان آن نیز Lenovo Vibe X3 وجود داشت.

    البته نمی توانیم بدون ذکر مطلبی از Clamshell از کنار آن بگذریم. سامسونگ قرار است این دستگاه ها را با مشخصات بالا رده ای به بازار چین برگرداند و روی آن اندروید ۶ قرار بدهد. برای شایعات بیشتر و همینطور کامل تر ادامه مطلب را از دست ندهید.

    ۱٫اندروید ۶ برای دستگاه های سامسونگ
    همانطور که در جریان هستید، طی خبری که برروی اندروید کده قرار گرفت لیستی از دستگاه هایی که قرار است آپدیت اندروید مارشمالو برای آن ها ارائه شود را برای شما قرار دادیم. به شکل خلاصه اگر بخواهیم درمورد این لیست صحبت کنیم می توانیم به دو پرچمدار سال قبل سامسونگ یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge اشاره کنیم که قرار است آپدیت خودشان را در ژانویه دریافت کنند. همچنین اولین دستگاهی که قرار است آپدیت اندروید ۶ را دریافت کند Galaxy Note 5 خواهد بود.
    1
    ۲٫Xiaomi Redmi Note 3
    به دنبال فروش فوق العاده Xiaomi Redmi Note 2 ، این شرکت چینی تصمیم گرفته که دستگاهی قدرتمند از ردمی نوت ۲ را راهی بازار کند و سیاست قبلی را نیز برای این دستگاه دنبال کند. ولی نکته ی عجیب راجع به معرفی این محصول نزدیک بودن بسیار زیاد به عرضه دستگاه قبلی است. هنوز خیلی از معرفی و عرضه Note 2 به بازار نگذشته است که Note 3 یا Note 2 Pro در حال آماده سازی برای ورود به بازار است. از صحبت های سیاستیه فروش که بگذریم و به بحث جذاب تر مشخصات داخلی برسیم، میتوان گفت که ظاهرا قرار نیست تفاوت های زیادی از بابت مشخصات داخلی با نسخه قبل خود داشته باشد. ولی وقتی به قسمت طراحی بدنه می رسیم تفاوت های فاحش مشاهده می کنیم. این دستگاه قرار است با بدنه فلزی راهی بازار شود و در قسمت پشت گوشی حسگر اثر انگشتی را قرار دهد.مدلی که قرار است با ۲ گیگابایت رم به بازار عرضه شود قرار است قیمتی ۱۷۲$ داشته باشد. نکته خوشحال کننده تر این است که قرار است مدلی ۳ گیگابایتی نیز برای این دستگاه قرار داده شود ولی قیمت آن هنوز مشخص نشده است.
    2

    ۳٫ لو رفتن تصاویر مربوط به Huawei Mate 8
    به نظر می رسد که Xiaomi Redmi Note 3 تنها دستگاهی نیست که شایعات حول آن در چرحش است و هوآوی هم قصد دارد کمی از توجهات را به سمت و سوی خودش بیاورد. این دستگاه اخیرا تصاویری از خودش منتشر کرده است و می توان در آن حسگر اثر انگشت را در پشت دستگاه دید که دقیقا در زیر دوربین پشت این گوشی جای گرفته است. درباره دوربین این دستگاه نیز می توان حدس زد که دوربینی ۱۶ یا ۱۳ مگاپیکسلی باشد.
    حالا که پردازنده کیرین ۹۵۰ معرفی شده است می توان حدس زد که در این دستگاه قرار داده شود. در کنار این پردازنده ۸ هسته نیز قرار است کارت گرافیک Mali-T880MP4 قرار داده شود. شایعات دیگری که حول این گوشی در جریانند خبر از دو نسخه برای این گوشی را می دهند که تفاوت ها در کیفیت صفحه نمایش ها است. ظاهرا یکی ازین دو قرار است با کیفیت FHD راهی بازار شود و دیگری با کیفیت QHD.
    ظاهرا در این دو نسخه متفاوت، تفاوت ها فقط به صفحه نمایش محدود نمی شود. یک مدل ازین دستگاه قرار است با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود که ظاهرا در خرده فروشی ها ۵۱۷ دلار قیمت خواهد خورد. مدل دیگری ازین دستگاه قرار است ۴ گیگابایت رم داشته باشد و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روی آن قرار داده شود و نکته جالب داشتن درگاه میکرو اس دی برای این دستگاه است. این نسخه از Huawei Mate 8 قرار است قیمتی ۶۱۱ دلاری داشته باشد. در هر دو دستگاه قرار است باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری وظیفه انرژی رسانی را به عهده بگیرد. اندروید ۶ در کنار رابط کاربری خود هوآوی بر هردو این دستگاه ها قرار خواهد گرفت.
    3

    ۴٫Lenovo Vibe X3 به صورت رسمی معرفی شد
    بلی، درست حدس زدید، هنوز شایعات اخبار مربوط به شرکت های چینی به پایان نرسیده است و هنوز داغ باقی مانده است. به نظر می رسد در این اسمارتفون، لنوو سرمایه گذاری اش را روی قسمت اسپیکر های این دستگاه قرار داده است و علاوه بر اسپیکر های قرار گرفته در جلوی دستگاه، اسپیکرهای دیگری که از تکنولوژی HiFi 3.0 نیز استفاده می کنند برای این دستگاه قرار داده است که با تکنولوژی جدیدشان و نویز گیر مخصوص کیفیت صدا را تا حد زیادی بهبود می بخشند.
    این دستگاه از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و با کیفیت ّFHD ، استفاده می کند. دو ورژن ازین دستگاه وجود دارد که از دو پردازنده متفاوت استفاده می کنند، یکی S808 و دیگری مدیانگ Helio X10. همچنین در نسخه های ۱۶/۳۲/۶۴ مقدار رم های متفاوتی قرار داده شده است که ۲/۳ گیگابایتی هستند. حافظه این دستگاه با میکرو اس دی قابل افزایش است. دوربین های این دستگاه ۱۳ و ۲۱ مگاپیکسلی هستند و برای عکاسی در این اسمارتفون از سنسور های سونی استفاده شده است. در مدل های متفاوت این دستگاه از مدل های فلش متفاوت نیز استفاده شده است.
    این دستگاه قرار است در نوامبر ۲۵ به بازار عرضه شود ولی شما می توانید آن را همین حالا سفارش دهید. پایین ترین نسخه این دستگاه که ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم دارد ۳۰۰ دلار برای شما هزینه در بر دارد. بهترین ورژن این دستگاه ۳ گیگابایت رم دارد و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است و شما می توانید تنها با ۴۷۰ دلار آن را خریداری کنید.
    4

    ۵٫ سامسونگ Clamshell W2016 با پردازنده اگزینوس و ۳ گیگابایت رم در حال آماده سازی برای ورود به بازار
    آخرین شایعه مربوط به دستگاهی از سامسونگ است که قرار است فقط برای بازار چین آماده شود و دستگاهی اندرویدی باشد. این دستگاه ظاهرا همان دستگاه شگفت انگیزی است که همیشه در شایعات با نام W2016 مطرح می شده است.صفحه نمایش این دستگاه قرار است ۳٫۹ اینچی و با کیفیت HD باشد. پردازنده Exynos 7420 به شدت برای این دستگاه قدرتمند به نظر می رسد. البته نباید بدون ذکر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم مربوط به این دستگاه از کنارش گذشت.
    این دستگاه قرار است دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی را در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی خودش قرار بدهد. طراحی زیبایی که در این دستگاه استفاده شده است ما را به یاد S6 و Note 5 می اندازد. این دستگاه قرار است در رنگ های نقره ای و طلایی روانه بازار شود. همچنین از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به اندروید ۵٫۱٫۱ و وایرلس شارژ اشاره داشت.
    1

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.