• HP Slate 8 Pro،تبلتی با رزولوشن بالا و چیپ ست Tegra 4

    HP

    HP
    این تبلت با نام HP Slate 8 Pro در بنچمارک GFXBench مشخص شده است و نشان می دهد که اچ پی در تلاش است تا با تگرا۴ یک تبلت قدرتمند اندرویدی ارئه دهد.همانطور که از نام این تبلت پیداست،صفحه نمایش آن ۸ اینچ می باشد.

    از مشخصات معلوم شده می توان به رزولوشن ۱۶۰۰×۱۲۰۰ ،چگالی پیکسل ۲۵۰ppi،سیستم عامل Android 4.2 و چیپست NVIDIA Tegra 4 که فرکانس پردازنده هایش ۱٫۸ GHz می باشد اشاره کرد.اما در این بنچمارک ذکر شده تبلت اچ پی به گونه ای بهینه سازی شده است که توانسته به فریم ریت ۴۸٫۶ Fps دست پیدا کند.(در بنچمارک Egypt 2.5 HD onscreen)این عدد به بنچمارکی که دیرزو از Xperia Z Ultra که به بیرون درز شد نیز بسیار نزدیک است.این اسمارتفون نیز توانسته بود به فریم ۵۲٫۳ دست پیدا کند.(همان طور که می دانید چیپست آن اسنپدراگون ۸۰۰ و پردازند هایش نیز تا فرکانس کاری ۲٫۲ GHz کلاک شده اند)از سایر مشخصات این تبلت می توان به رم ۲ GB و باتری ۵۰۰۰+ mAh اشاره کرد.

    HP Slate 8 Pro high-res Android tablet benchmarked with powerful Tegra 4

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.