• تصویری جدید از HTC One X9 منتشر شد

    2

    دستگاهی که به نظر می رسید قرار است پرچمداری از شرکت HTC باشد حالا ظاهرا مسیر خود را به سمت یک دستگاه میان رده تغییر داده است، یا حداقل شایعات در حال هدایت ما به سمت چنین موضوعی هستند. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    چند وقت پیش بود که ما تصویری از این دستگاه را مشاهده کردیم که به نظر می رسید نسخه سفید رنگ این دستگاه باشد، حالا در تصویری جدید تر، هم نسخه سفید رنگ نمایان شده است و هم نسخه های مشکی و نقره ای رنگ در کنار آن ظاهر شده اند.
    1

    وقتی از جلو به این گوشی نگاه می کنیم، ناخودآگاه یاد طراحی آخرین Butterfly میوفتیم که با نام Butterfly S به بازار عرضه شده بود. البته اگر از پشت به این گوشی نگاه کنیم به طور کلی با دستگاهی دیگر مواجه خواهیم شد و جایگاه قرار گیری دوربین نسبت به باترفلای کاملا متفاوت است.

    انتظار می رود که HTC این دستگاه را در ماه های اولیه سال ۲۰۱۶ معرفی کند. این دستگاه قرار است با صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی و با کیفیت تمام HD عرضه شود. در قسمت پردازش قرار است از پردازنده های مدیاتک استفاده شود ولی هنوز مدل برای ما مشخص نشده استو در ادامه شایعات به دوربین ۴ مگاپیکسلی با تکنولوژی الترا، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳۰۰۰ میلی آمپر باتری اشاره می شود. از آن جایی که HTC One A9 با اندروید ۶ به بازار عرضه شده است از این دستگاه نیز انتظار می رود که با اندروید ۶ معرفی شده و راهی بازار شود.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.