• رسمی: اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شد

    2015-04-20-image-15

    اتفاقی که همه ی ما منتظر آن بودیم بالاخره رخ داد و کوالکام پس از ماه ها از پردازنده جدیدش رونمایی کرد. اسنپدراگون ۸۲۰ دیروز به صورت رسمی، با قابلیت های بسیار معرفی شد. با ما در اندروید کده همراه باشید.

    پردازنده ۶۴ بیتی کوالکام که به صورت ۴ هسته ای عرضه شده ، از تکنولوژی Kryo core خود کوالکام استفاده می کند که به وسیله آن این قابلیت را به دست می آورد که تا دوبرابر نسل قبل پردازنده های خود کوالکام یعنی، اسنپدراگون ۸۱۰ قدرتمند باشد و پردازش انجام دهد. کارت گرافیک متصل به این دستگاه Aderno 530 است که به گفته خود کوالکام قرار است کیفیتی” فوق واقعی” را به نمایش بگذارد. این گرافیک در بنچمارک ها تا ۴۰% قوی تر از Aderno 430 ظاهر شده است. به صورت کلی، این پردازنده می تواند تا دوربین های ۲۸ مگاپیکسلی و کیفیت فیلم برداری ۴K را پشتیبانی کند.

    اسنپدراگون ۸۲۰ قرار است با تکنولوژی Quick Charge 3.0 عرضه شود که به شما این اجازه را می دهد که تا ۴ برابر سریع تر از حالت معمولی دستگاه خود را شارژ کنید که ۳۸% سریع تر از نسل قبلی اسنپدراگون می شود که با نام Quick Charge 2.0 معرفی شده بود. با پشتیبانی از تکنولوژی جدید وای فای در این پردازنده اتصالات وای فای برای شما در این دستگاه با سرعت بالاتری برقرار خواهند شد. همچنین این موضوع را نیز باید ذکر کنیم که اسنپدراگون ۸۲۰ قابلیت پشتیبانی از LTE-U را داراست. این تکنولوژی که هنوز به صورت رسمی ثبت نشده به شما این اجازه را می دهد که از طریق اتصال LTE بتوانید با فرد دیگری صحبت کنید یا به عبارت دیگر ، تماس تلفنی برقرار کنید.
    صحبت از LTE شد، اینجا لازم است از مودم جدید LTE X12 این پردازنده حرف بزنیم. این مودم به شما این اجازه را می دهد که تا ۶۰۰ مگابیت در ثانیه سرعت دانلود داشته باشید و در قسمت آپلود نیز به شما اجازه داشتن سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را می دهد. به صورت کلی اگر این موضوع را بررسی کنیم ، این پردازنده افزایشی ۳۳% ای، در زمینه دانلود اینترنتی و ۳۰۰% ای در قسمت آپلود نسبت به نسل قبل خود داشته است.

    حالا که این پردازنده به صورت رسمی معرفی شده است باید ببینیم که چه کارآیی ، وقتی درون یک پرچمدار قرار می گیرد را از خود نشان می دهد و آیا می تواند اعتماد از دست رفته کمپانی های بزرگ را که به خاطر اسنپدراگون ۸۱۰، دوباره بدست بیاورد؟ در آینده خواهیم دید.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.