• ۱۰ اسمارت فون پر فروش هفته را اینجا ببینید

    gsmarena_002

    چهل و پنجمین هفته سال ۲۰۱۵ میلادی نیز پایان یافت و مطابق انتظار، بخش خبری اندرویدکده برای شما بخش پر فروش ترین اسمارت فون‌های هفته را آماده کرد. حال، از شما دعوت می‌‎کنیم تا با مراجعه به ادامه مطلب، این بخش جذاب را دنبال کنید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این هفته نیز قدری شاهد تکرار مکررات بودیم. همان‌گونه که می‌بینید، سری سامسونگ گلکسی جِی توانست تا سه‌نماینده در بین ۴ اسمارت فون پرفروش را حفظ کند؛ اما این سری نتوانست امپراطوری خود را پا برجا نگه دارد. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، وان پلاس اکس بین سامسونگ گلکسی جِی ۷ و دو گوشی دیگر سری جِی، یعنی سامسونگ گلکسی جِی ۵ و سامسونگ گلکسی جِی ۲ فاصله انداخت؛ اما باز هم صدر جدول، مانند چند هفته متوالی گذشته، در دست سامسونگ گلکسی جِی ۷ است. رتبه دوم نیز در دست وان پلاس اکس می‌باشد.
    اگر اندرویدکده را دنبال کرده باشید، از مشخصات وان پلاس اکس آگاهید؛ اما در صورتی که پاسخ شما خیر است، باید بگوییم که این اسمارت فون دارای قاب فلزی، صفحه نمایش ۵ اینچی آمولد می باشد. همچنین قیمت این اسمارت فون ۲۵۰ دلار آمریکا و ۲۰۰ یورو است.

    حکم رانی سری گلکسی جِی، با جِی ۲ ادامه دارد. همان گونه که مشاهده می‌کنید، سامسونگ گلکسی جی ۲ موفق به صعود از رتبه هفتم به جایگاه چهارم شد. این اسمارت فون نیز در بین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ می‌باشد.
    در جایگاه پنجم، چهارمین اسمارت فون حاضر سامسونگ در لیست پرفروش‌ترین اسمارت فون‌ها قرار دارد. بله، سامسونگ گلکسی پرایم! این اسمارت فون بعد از صعود چند پله‌ای در هفته قبل، سقوط دو رتبه‌ای را به خود دید. جایگاه بعدی نیز در اختیار شرکت کره‌ای سامسونگ قرار دارد. سامسونگ گلکسی نوت ۵ از رتبه چهارم به رتبه ششم سقوط کرده است.
    سونی نیز بدون ترک عادت هفته‌های قبلی خود، یک اسمارت فون در بین گوشی‌های پرفروش دارد. سونی اکسپریا زد ۵ در جایگاه هفتم دیده می‌شود. اسمارت فونی که دو رتبه صعود کرده است.
    جایگاه بعدی نیز در اختیار پرچم دار سابق سامسونگ قرار دارد. سامسونگ گلکسی اس ۶؛ اما این پایان فرمان روایی سامسونگ نیست؛ زیرا سامسونگ گلکسی ان ۷ در جایگاه دهم دیده می‌شود. دستگاه مقرون به صرفه‌ای که دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است. پردازنده آن ۱٫۲ گیگاهرتزی ۴ هسته‌ای بوده و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی است.

    اما می رسیم اپل آیفون ۵ اس در جایگاه نهم، سقوط ۵ رتبه‌ای که شاید دلیل آن گذشتن زمان نسبتا طولانی از عرضه این اسمارت فون می‌باشد.
    در پایان شما را به تماشای جدول پرفروش‌ترین اسمارت فون‌ها در هفته چهل و پنجم میلادی دعوت می‌کنیم:

    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : اول رتبه در هفته ی قبل : اول Samsung Galaxy J7
    شرکت سازنده : وان پلاس رتبه ی فعلی : دوم رتبه ی هفته ی قبل : رتبه ی هفته ی قبل : در ۱۰ برتر نبوده OnePlus X
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : سوم رتبه ی هفته ی قبل : دوم Samsung Galaxy J5
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی :چهارم رتبه ی هفته ی قبل : چهارم Samsung Galaxy J2
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : پنجم رتبه ی هفته ی قبل : سوم Samsung Galaxy Grand Prime
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : ششم رتبه ی هفته ی قبل : چهارم Samsung Galaxy Note5
    شرکت سازنده : سونی رتبه ی فعلی : هفتم رتبه ی هفته ی قبل : نهم Sony Xperia Z5
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : هشتم رتبه ی هفته ی قبل : هشتم Samsung Galaxy S6
    شرکت سازنده :اپل رتبه ی فعلی : نهم رتبه ی هفته ی قبل : پنجم Apple iPhone 6s
    شرکت سازنده : سامسونگ رتبه ی فعلی : دهم رتبه ی هفته ی قبل : در ۱۰ برتر نبوده Samsung Galaxy On7
    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.