• ۷ قابلیت احتمالی Samsung Galaxy S7

    18

    آشنا شدن با قابلیت های متعدد Galaxy S6 زمان زیادی را از ما گرفت و در کنار آن عادت کردن به طراحی رادیکالی دستگاه نسبت به نسل های قبلی خود دستگاهی بسیار جذاب برای ما را رقم زد. حالا می خواهیم با هم Galaxy S6 ای را تجربه کنیم که حتی از نسخه کنونی نیز جذاب تر باشد و با ۷ مشخصه جدید راهی بازار شود. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    اطلاعات زیادی از منابع زیادی درباره پروژه شانس ( گلکسی اس ۷) بدست ما می رسد و نمی دانیم که می توانیم به کدام اعتماد کنیم و به کدام نمی توانیم. پس دیدیم که بهتر است ما طی یک جمع بندی به شما بگوییم که احتمال وجود کدام قابلیت ها در این دستگاه از بقیه بیشتر است.

    در کنار بهبود پیدا کردن مشخصه هایی از نظیر پردازنده، صفحه نمایش و دوربین در پرچمدار جدید سامسونگ، ممکن است اتفاق بسیار جذاب تری نیز در زمان معرفی این دستگاه رخ دهد که در کنار بررسی مشخصات احتمالی به بررسی آن ها نیز می پردازیم.

    ۱٫ بدنه باریک تر از جنس شیشه و منیزیم

    شایعه ای درباره Galaxy S7 قوت گرفته است که به بدنه ای از جنس آلیاز منیزیم اشاره می کند و در کنار این آلیاژ رویه شیشه ای قرار دارد که وظیفه محافظت ازین بدنه را برعهده دارد. در کنار این بدنه فراموش نکنیم که برای هر دستگاه پرچمدار باریک تر شدن یک نقطه قوت به شمار می رود و اتفاق افتادنش در این دستگاه بسیار محتمل به نظر می رسد.
    1

    ۲٫ صفحه نمایش بزرگ تر

    بزرگ تر شدن صفحه نمایش یکی از محتمل ترین اتفاقات مربوط به این دستگاه است و این مورد بخاطر وجود شایعات زیاد راجع به این قضیه نیست بلکه بخاطر اتفاق افتادن این قضیه در معرفی هر پرچمدار سری اس است. اگر بخواهیم پیش بینی کنیم که این دستگاه با صفحه نمایشی چه سایزی معرفی خواهد شد می توان احتمال داد که وقتی پرچمدار قبلی یعنی Galaxy S6 با اندازه ۵٫۲ معرفی شده پس ممکن است سایز این دستگاه ۵٫۵ اینچی باشد. ولی هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست و این هم بخاطر وجود دستگاه Galaxy S6 Edge Plus است که با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و مشخصات بالارده اش بدموقع وارد بازار شد.
    2

    ۳٫پردازنده های Exynos و Snapdragon سریع تر

    از هردوی این سری پردازنده ها انتظار می رود که نقشی در پردازش های سنگینی که احتمالا به عهده Galaxy S7 قرار داده می شود، را ایفا می کنند. اولین پردازنده های ۱۴ نانومتری پردازنده های Exynos 7420 و Apple A9 هستند. حالا به نظر می رسد برای نسل بعد پردازنده های سامسونگ که احتمالا از تکنولوژی های جدیدتر استفاده می کند. این قضیه بنچمارک های خارق العاده ای که پروژه خوش شانسی ثبت کرده و به صورت غیر رسمی انتشار یافته را تایید می کند.
    3

    ۴٫دوربین بزرگ تر و بهتر

    در مورد دوربین نیز همانند صفحه نمایش می توان با اطمینانی مشابه صحبت کرد و گفت که این قسمت نیز پیشرفت خواهد کرد و حتما پیشرفتش قابل ملاحظه خواهد بود.Galaxy S7 اولین گزینه برای استفاده از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور تکنولوژی BRITECELL نیز قرار خواهد داشت که قرار است رنگ بندی مناسب تری نسبت به نسل قبل را داراست. سیستم کاهش نویز در عکس هایی که در نور کم گرفته می شوند به کمک شما خواهند آمد.
    4

    ۵٫استفاده از پیچست صدای ESS 

    همانطور که می دانید سامسونگ با استفاده از چیپ های صدا کیفیت بالایی در قسمت صدا را برای کاربران فراهم می کند. تا نسل قبل از چیپ های Wolfson استفاده می کرده ولی ظاهرا قرار است حالا از سری دیگری آن هم ساخته خودش استفاده کند. البته شایعات دیگر می گویند که ممکن است سامسونگ با Jay-Z Tidal Music Service همکاری کند و سیستم آهنگ سازی اش را بهبود بخشد.
    5

    ۶٫صفحه نمایش حساس به فشار

    همانطور که می دانید، صفحه نمایش و قابلیت های آن یکی از مهم ترین دغدغه های موجود در صنعت اسمارتفون ها است. در این بین، پرچمدار های سامسونگ بهترین گزینه ها، برای داشتن بهتری صفحه نمایش ها با بهریت قابلیت ها هستند. همانطور که می دانید امسال با معرفی iPhone 6s ، تکنولوژی فورس تاچ نیز با آن معرفی شد که می توان با استفاده از آن، با فشار های متفاوت، کارهای متفاوت از دستگاه خواست که برای کاربر انجام دهند. قطعا نیز این پایان استفاده ها از فورس تاچ نخواهد بود، بعد از این استفاده در آینده از فورس تاچ بسیار بالا خواهد رفت.
    7
    ۷٫ پورت USB مدل C

    این شایعه راجع به Galaxy S7 واقعا نیازی به هوش فوق العاده ندارد. این تکنولوژی چیزیست که باید در هر دستگاه نوظهوری وجود داشته باشد. این USB قرار است سرعت انتقال فایل و داده را بالا برده و از نکات جالب می توان به دو طرفه بودن USB Type-C اشاره کرد، یعنی از هر طرفی که پورت را وارد گوشی کنیم شارژ دریافت خواهیم کرد.
    6

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.