• ZTE Nubia Z9 Max Elite توسط تنا تایید و ثبت شد

    zte-new-logo-2015-720x480

    ماه پیش بود که گفتیم چندین دستگاه توسط ZTE درحال آماده شدن هستند و قرار است به زودی معرفی شوند و از جمله آن ها ZTE Nubia Z9 Elite و ZTE Nubia Z9 mini Elite بودند. حالا اطلاعات بیشتری توسط TENAA از دستگاه Z9 Elite به بیرون درز کرده است. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    این دستگاه که از نامش پیداست باید مشخصات بهتری نسبت به نسخه مینی خود داشته باشد قرار است با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به بازار عرضه شود و کیفیت آن نیز FHD باشد. وظیفه پردازش در این دستگاه به عهده پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ است و در کنار آن کارت گرافیک Adeno 430 قرار گرفته است.

    این دستگاه قرار است با ۳ گیگابایت رم راهی بازار شود و برای حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده است. البته نگران نباشید، شما می توانید از طریق میکرو اس دی این حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. در این دستگاه برای قسمت دوربین، دروبینی ۱۶ مگاپیکسل قرار داده شده است. برای دوربین جلو نیز، دوربینی ۸ مگاپیکسل قرار داده شده است که برای ویدئو چت و گرفتن تصاویر سلفی بسیار مناسب است. برخلاف ZTE Nubia Z9 Max ، این دستگاه، یعنی ZTE Nubia Z9 Elite از حسگر اثر انگشت استفاده می کند. این حسگر در کنار دستگاه قرار گرفته است و نحوه قرار گیری آن همانند سونی Xperia Z5 است.

    در این دستگاه قرار است، اتصالات ۳G و ۴G قرار داده شود و همچنین USB Type-C بر آن قرار بگیرد. حالا که این دستگاه توسط تنا تایید شده نباید فاصله زیادی تا معرفی آن و یا حداقل شایعات بیشتری راجع به آن داشته باشیم و می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی این دستگاه را به صورت رسمی مشاهده کنیم.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.