• گوگل: سفارش های نکسوس به محض آماده شدن، ارسال خواهند شد

    lg_nexus_5x_huawei_nexus_6p_official

    گوگل طی توییتی که دیشب منتشر کرد خودش را در شرایطی بدی قرار داد. در این توییت گوگل این موضوع را به اطلاع رساند که هنوز نکسوس ها آماده ارسال نیست و به زودی آماده می شوند. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    طی این توییت بسیاری از خریداران با عصبانیت این موضوع را مطرح کردند که تمام واقعیت این نیست و ظاهرا قرار است آن ها بیشتر ازین منتظر خریدشان بمانند. این چندمین توییتی است که از طرف گوگل ارسال می شود و در طی آن ارسال دستگاه های نکسوسی را به تعویق می اندازد.

    توییت ها و اسکرین شات های دیگری نیز وجود داشت که طی آن می شد فهمید کسانی که جز اولین خریداران دستگاه های نکسوسی جدید بوده اند نیز نتوانسته اند دستگاه های خود را دریافت کنند. در جواب چنین مسئله ای نیز گوگل جوابی عجیب را به مردم داد که آن نیز این بود که” بعضی از مدل ها زمان انتظار طولانی تری دارند”.
    کسانی که با چنین مسئله ای رو به رو شدند حداقل انتظار معذرت خواهی از طرف گوگل دارند ولی تا حالا فقط از طرف گوگل با چنین جواب هایی رو به رو شده اند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.