• گوگل می خواهد چیپست های خودش را طراحی کند

    GooglePlex-1

    همانطور که می دانید گوگل در حال حرکت کردن به سوی بازار سخت افزار است و بزودی قسمت عظیمی از آن را به دست می گیرد.با ما در اندروید کده همراه باشید.

    اگر بخواهبم ابتکار های گوگل را در زمینه تکنولوژی های مربوط به سخت افزار بررسی کنیم به چند مورد خوب می رسیم از جمله Pixel C و Chromebook Pixel. حالا گزارش ها به شکلی هستند که می گویند گوگل می خواهد به شکلی رسمی تر و قدرتمند تر وارد این بازار گسترده شود، که می توانیم شبیه به آن را در اپل پیدا کنیم که برای دستگاه های iOS ایش با چیپست هایش انجام داده است.

    به نقل از گزارشات، گوگل مذاکراتی را شروع کرده که طی آن می خواهد این تصمیم گیری را انجام بدهد که آیا مناسب است برای دستگاه های خودش شروع به طراحی و ساخت چیپست کند و یا چیپست هایش را مانند گذشته از شرکت های دیگر تهیه کند. اخبار دیگر خبر ازین موضوع می دهند که اولین دستگاهی که قرار است با این چیپست ها راهی بازار شود دستگاهی همانند Pixel C است. شایعات به اینجا ختم نمی شود و این موضوع را نیز مطرح می کنند که که گوگل می خواهد چیپست هایش را برای هماهنگ سازی بهتر بین سخت افزار و نرم افزار دستگاه هایش بسازد.

    البته امکان دارد که گوگل برای این کار دست به همکاری با شرکت های دیگر بزند و چیپست سازی را به عهده شرکت های دیگر بگذارد و فقط وظیفه طراحی معماری چیپست هایش را به عهده بگیرد. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این قرارداد باید به سود دو شرکت باشد و اینجا کمی موضوع سخت به نظر می رسد چرا که با وجود بازار رقابتی ای در زمینه چیپست ها چنین قرارداد هایی باید به خوبی زیر ذره بین بروند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.