• هم اکنون OnePlus X را در اروپا سفارش دهید

    gsmarena_003241

    چندی از معرفی OnePlus X توسط شرکت OnePlus می گذرد. به طبع، باید منتظر شروع عرضه این گوشی در نقاط مختلف دنیا باشیم. حال، زمان عرضه این اسمارت فون در بریتانیا اعلام گردید. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    همان گونه که وعده داده شده بود، می توانید تا هم اکنون OnePlus X را در اروپا خریداری کنید. فروش این دستگاه ابتدا در وب سایت رسمی کمپانی OnePlus آغاز خواهد شد. هم اکنون مدل عقیقی این دستگاه برای فروش آماده است. قیمت اعلام شده ۲۶۹ یورو می باشد و می توانید با ۲۴٫۹۹ یورو ۳ تا ۵ قاب محافظ برای گوشی خود خریداری کنید.

    متاسفانه، تا مدت زمان نا معلومی خبری از نسخه سرامیکی این اسمارت فون در دسترس نخواهد بود. البته نمی توان نگران این قضیه بود؛ زیرا به زودی این گوشی راهی بازار اروپا خواهد شد. البته موضوع نا امید کننده دیگری هم وجود دارد و آن این است که برای خرید این گوشی نیاز به دعوت نامه ای خواهید داشت که توسط خود شرکت برای مشتریان OnePlus ارسال خواهد شد. این موضوع در توئیتر OnePlus اعلام شد:

    امروز از دعوت نامه های OnePlus X# خود استفاده کنید! فروش در اروپا را آغاز کردیم.
    — OnePlus (@oneplus) November 5, 2015

    اگر بخواهیم از مشخصات درونی این گوشی صحبت کنیم می توانیم به صفحه نمایش ۵ اینجی این گوشی اشاره کنیم که روی آن کیفیت FHD سوار شده است و تراکم پیکسلی این دستگاه ۴۴۱ پیکسل در اینچ است. پردازنده این دستگاه قرار است مدیاتک MT6795 باشد که پردازشگری ۶۴ بیتی است و روی ۲٫۲ گیگاهرتز قرار گرفته است و در کنار آن کارت گرافیک PowerVR G6200 قرار گرفته است . رم این دستگاه ۲ گیگابایتی است و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت روی این گوشی قرار گرفته است که می توان آن را از طریق اس دی کارت افرایش داد.

    دوربین پشت این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است و سنسور سونی IMX258 که می تواند ویدیو هایی با کیفیت ۴K را ضبظ کند. دوربین جلوی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است و تصاویر با کیفیت بالایی را می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. باتری این دستگاه به احتمال بالا بین ۳۰۰۰ تا ۳۱۰۰ میلی آمپر خواهد بود. اندروید این دستگاه به صورت پیشفرض ۵٫۱٫۱ خواهد بود که به اندروید ۶ ارتقا خواهد یافت. در کنار NFC پورت C شکل نیز در این دستگاه قرار گرفته است که از مواردی است که در وان پلاس دو حضور نداشت ولی اینجا و در این دستگاه حضور دارد. از نکات جذاب دیگر این دستگاه می توان به قیمت ۲۴۹ دلاری این دستگاه اشاره داشت که بسیار به صرفه است.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.