• Vivo X6 تایید شد

    gsmarena_002

    از آن جایی که با شرکت Vivo آشنایی زیادی ندارید، لازم است تا قدری پیش از آن توضیحاتی را خدمتتان تقدیم کنیم. این شرکت، یک کمپانی چینی بوده که در سال ۲۰۰۹ تاسیس و از Xplay3S می توان به عنوان اسمارت فون برتر آن نام برد. حال، این شرکت اقدام به معرفی محصول جدید خود، یعنی Vivo X6 کرد. برای جزئیات بیشتر و البته مشخصات این گوشی، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    Vivo X6 (به صورت رسمی تایید شده است) دارای رم ۴ گیگابایتی و قابلیت اتصال به شبکه ۴G خواهد بود. بر اساس وعده های این شرکت، داشتن ۴ گیگابایت رم می تواند به شما در استفاده همزمان از چند برنامه یاری فراوانی برساند. همچنین GPU این اسمارت فون، مانند یک رایانه شخصی، دارای ۱ گیگابایت فضا خواهد بود. با این حساب می توان منتظر یک هماهنگی بسیار خوب در بین رم و پردازنده گرافیکی این دستگاه بود.

    البته چیپست این دستگاه اعلام نشد؛ اما شرکت Vivo وعده داد که به زودی آن را معرفی کند. گفتنی است که شایعاتی مربوط به ۱۰ هسته ای بودن و استفاده از چیپست MediaTek Helio X20 وجود دارد. با توجه به اینکه اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ اما Vivo وعده داد که Vivo X6 می تواند با iPhone 6s Plus رقابت سختی داشته باشد.

    البته هنوز اطلاعاتی مربوط به بازارهای مقصد، قیمت و زمان عرضه این گوشی در دست نیست. اما با توجه به مشخصات ذکر شده، باید قیمت نسبتا بالایی را پیش بینی کنیم.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.