• سامسونگ در حال تدارک دیدن یک سنسور جدید برای Galaxy ُُS7 است

    Samsung-reportedly-working-on-a-new-smartphone-series-called-the-Samsung-Galaxy-O

    سامسونگ به سختی در حال کار برروی پرچمدار جدیدش یعنی Samsung Galaxy S7 است و ظاهرا برنامه های ویژه ای برای پرچمدار امسالشدارد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    پیشتر درباره شایعات مربوط به این دستگاه قدرتمند شنیده بودیم که سامسونگ در حال تدارک دیدن یک سنسور قدرتمند ۲۰ مگاپپیکسلی برای پرچمدارش است. ظاهرا قرار است در این سنسور جدید، رنگ ها واقعی تر نمایش داده شوند و حساسیت به نور نیز افزایش یابد. همچنین اخباری شنیده بودیم که در آن به این موضوع اشاره می شد که با کم کردن نویز ها در تصاویری که در شب و محیط های کم نور گرفته می شود سامسونگ می خواهد خودش را از بقیه رقبا یک قدم جلوتر بن بیاندازد. همانطور که می دانید سامسونگ از سنسور های ISOCELL استفاده می کند و شایعات جدید خبر از سری جدیدی از سنسور ها با نام BRITECELL می دهند و همانطور که می دانید سامسونگ هنوز از نام این سری رونمایی نکرده است. دیروز بود که خبر گذاری کره جنوبی خبری را درباره سنسور های جدید سامسونگ منتشر کرد که در آن به سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی ای اشاره شده بود که پیکسل های آن می توانند نور بیشتری را جذب کنند و به جای به دنبال تراکم پیکسلی رفتن در تصاویر گرفته شده با این سنسور، بیشتر بر نور پردازی و واقعی بودن رنگ ها کار شده است.

    ظاهرا سامسونگ بر روی یکی از دستگاه هایش که قرار است آن را به زودی راهی بازار کند این ستسور ۱۲ مگاپیسکلی را قرار داده است و به شکلی این دستگاه و سنسورش را موش آزمایش گاهی پرچمدار سال آینده اش یعنی گلکسی اس ۷ کرده است. هنوز معلوم نیست که گلکسی اس ۷ قرار است از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی گفته شده در اخبار استفاده کند یا قرار است سنسور ۲۰ مگاپیکسلی از نوع BRITECELL بر روی آن قرار گیرد. ظاهرا برایتسل قرار است سنسوری برای شرایطی با نور کم باشد.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.