• شیائومی قصد دارد بازار خود را تا آفریقا گسترش دهد

    Xiaomi-Mi4C-Review-7

    سخنگوی شیائومی آقای هوگو بارا، پیشتر در ماه می این موضوع را مطرح کرد که شیائومی قصد دارد بازارش تا آمریکا گسترش دهد چرا که طبق آمار ها افراد زیادی در آمریکا مایل هستند دستگاه های شیائومی را تهیه کنند. با اندرویدکده همراه باشید.

    قیمت های بسیار مناسب شیائومی هستند که دستگاه های این شرکت را بسیار خواستنی می کنند. با این حال بردن بازار این شرکت به آمریکا برای شیائومی کمی دور از دسترس به نظر می رسد ولی حالا شیائومی با انتخاب کردن بازاری نزدیک تر و ساده تر مانند آفریقا، در حال گسترش بازار خود است.

    سال پیش بود که شیائومی فروش دستگاه هایش در هند را آغاز کرد، و همانطور که در جریان هستید قدم بسیار خوبی برای شیائومی بود چرا که فروش فوق العاده ای را در هند تجربه کرد. با این اوصاف شیائومی انتظار دارد این پیروزی را برای بار دوم در آفریقا نیز تجربه کند و همینطور با موفقیت بازار خودش را گسترش دهد. ظاهرا شیائومی قصد دارد فروش خودش را در اواسط ماه در آفریقا با دو دستگاه Xiaomi Redmi 2 و Xiaomi Mi 4 آغاز کند. این کمپانی چینی قصد دارد با شرکت های مخابراتی آفریقا رابطه ای مناسب را ایجاد کند و دستگاه های Xiaomi Redmi 2 و Mi 4 را به ترتیب با قیمت های ۱۶۰ دلار و ۳۲۰ دلار به فروش برساند.

    برای توضیحات این دو دستگاه اگر با شیائومی ردمی ۲ آغاز کنیم باید به صفحه نمایش ۴٫۷ اینجی این دستگاه که دارای کیفیتی HD است اشاره کنیم. این دستگاه از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده می کند که پردازنده ۴ هسته ای به شمار می رود که هسته هایش روی ۱٫۲ گیگاهرتز قفل شده اند. کارت گرافیک این دستگاه آدرنو ۳۰۶ است. دوربین های این دستگاه ۸ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی هستند. رم داخل دستگاه ۱ گیگابایت است و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه قرار داده شده که می توان آن را از طریق میکرو اس دی نیز افزایش داد. یک باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر نیز وظیفه انرژی رسانی را ر این دستگاه به عهده گرفته است و اندروید این دستگاه ۴٫۴٫۴ است.

    دستگاه دوم که Xiaomi Mi 4 است از یک صفحه نمایش ۵ اینچی و با کیفیت فول اچ دی استفاده می کند. پردازنده استفاده شده در این دستگاه اسنپدراگون ۸۰۱ است که پردازنده ای ۴ هسته ای است و سرعت هسته ها روی ۲٫۵ گیگاهرتز قرار گرفته است و در کنار آن کارت گرافیک آدرنو ۳۳۰ وظیفه کار های گرافیکی را بر عهده گرفته است.
    دوربین های این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی هستند. باتری این دستگاه ۳۰۸۰ میلی آمپری است و اندروید پیش فرض روی این دستگاه ۴٫۴٫۳ است. نسخه های متفاوتی ازین دستگاه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به نسخه ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. نسخه دیگر ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت رم نیز برای این دستگاه در دسترس است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.