• ایسوس زنفون ۲ لیزر در آمریکا عرضه شد

    gsmarena_001

    شرکت ایسوس محصولات بسیاری را روانه بازار کرده است. همچنین بسیاری از این محصولات گوشی های هوشمند هستند. نکته قابل توجه این است که بسیاری از این گوشی های هوشمند ایسون زنفون ۲ نام دارند. به طوری که به نظر می رسد که ایسوس دوست دارد تا مردم را با نام های عجیب گیج کند. حال، از ایسوس زنفون ۲ لیزر رونمایی شد. دستگاهی که تنها در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد. ایسوس به طور رسمی عرضه آن را در سایر نقاط جهان رد کرده است. همچنین این دستگاه با ZE500KL ،ZE500KG ،ZE550KL و ZE601KL بسیار متفاوت است. برای جزییات بیشتر با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    البته ایسوس زنفون ۲ لیزر با اسم ZE551KL در آمریکا عرضه خواهد شد. صفحه نمایش آن ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد بود. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی خواهد بود و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود. حافظه رم این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت خواهد بود. همچنین یک مدل ۳۲ گیگابایت نیز به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است که می توانید فضای ذخیره سازی این گوشی را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی افزایش دهید. چیپست این گوشی هوشمند کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ اس او سی ذکر شده است. دقت پردازش آن نیز ۱٫۷ گیگاهرتز و پردازنده آن نیز هشت هسته ای خواهد بود. گفتنی است که این گوشی از ۴G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را خواهد داشت و گنجایش باتری آن نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. سیستم عامل این دستگاه نیز اندروید ۵٫۰ لالی پاپ خواهد بود.

    می توانید تا ایسوس زنفون لیزر ۲ ZE551KL را از AT&T ،T-Mobile و MVNOs خریداری کنید. البته نکته قابل توجه عدم عرضه دستگاه توسط Verizon ،Sprint و CDMA می باش. همچنین این اسمارت فون در فروشگاه آنلاین ایسوس نیز به فروش خواهد رسید.

    اگر مایل به خریداری مدل ۱۶ گیگابایتی این دستگاه هستید، باید ۱۹۹ دلار آمریکا را بپردازید. البته مدل ۳۲ گیگابایتی آن نیز ۲۴۹ دلار قیمت خورده است. البته این قیمت ها برای نسخه آنلاک شده این اسمارت فون می باشد.

    (۰)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.