• هواوی زمان عرضه اندروید ۶٫۰ را مشخص کرد

    huawei-logo

    ماه گذشته را به خاطر دارید؟ ماهی که در آن لیستی از اسمارت فون های شرکت چینی هواوی منتشر شد که به زودی اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را دریافت خواهند کرد. لیستی که به سرعت توسط شرکت چینی تایید شد و همچنین اعلام شد که این لیست نهایی نبوده و احتمال اضافه شدن دستگاه های دیگر به قطار اندروید ۶٫۰ وجود دارد. البته در کنار نام دستگاه ها، تاریخ دقیقی یا بهتر بگوییم، هیچ تاریخی در دست نبود. حال، خبر خوبی برای دارندگان گوشی های هواوی منتشر شد. بله، تاریخ انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای این اسمارت فون ها! برای جزئیات بیشتر با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    قرار است تا به زودی و در ماه فوریه سال آینده میلادی شاهد انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای دستگاه های سری آنر هواوی باشیم. این موضوع را بخش مربوط به گوشی های آنر هواوی در هند اعلام داشت:

    به زودی! بله، تا ماه فوریه صبر کنید و اندروید M برای دستگاه های آنر خود دریافت نمایید.
    — Honor India (@HiHonorIndia) November 1, 2015

    بعد از انتشار این توئیت، سریعا روابط عمومی بخش آنر هواوی در هند لیست دستگاه های سری را که در ماه فوریه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را دریافت خواهند کرد را منتشر کرد که آن ها را مشاهده می کنید:

    1. Honor 7
    2. Honor 6 Plus
    3. Honor 6
    4. Honor 4x
    5. Honor 4

    برای کسانی که تا کنون از این ماجرا خبر دار نشدند، باید بگوییم که قرار است تا شرکت چینی طی مراسمی که برای ماه نوامبر (ماه جاری) برگزار خواهد شد، به احتمال زیاد از چیپستKirin 950 SoC رونمایی کند. چیپستی که به احتمال زیاد در هواوی میت ۸ به کار گرفته شود.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.