• شیائومی Mi 4 با کاهش قیمت ۱۷% رو به رو شد

    800px-Xiaomi_logo

    درحالی که کمپانی شیائومی منتظر عرضه Snapdragon 820 برای قرار دادن آن در Mi 5 است، پرچمدار کنونی این شرکت به نظر می رسد قصد پیر شدن ندارد و هنوز قدرت جوانی اش را حفظ کرده است. با اندرویدکده همراه باشید.

    شیائومی می ۴ بیش از ۱۴ ماه است منتشر شده است و در کنار آن ، کمپانی شیائومی جذابیت قسمت اسمارتفون خودش را با ارائه دستگاه های Xiaomi Mi 4i و Mi 4c حفظ کرده است. حالا برای جذاب تر کردن خریدن اسمارتفون های شیائومی، این کمپانی اقدام به کاهش قیمت پرچمدار سابق اش تا ۱۷% کرده است. اگر بخواهیم از لحاظ قیمتی این مسئله را بررسی کنیم، این دستگاه که پیشتر ۲۴۰ دلار قیمت داشت حالا قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار دارد. شما هم اکنون می توانید این دستگاه را با همین قیمت از سایت شیائومی سفارش دهید.

    یک نمونه ازین دستگاه که با قیمت مشخص شده در متن بالا به بازار عرضه می شود، با صفحه نمایش ۵ اینچی به بازار عرضه می شود. این صفحه نمایش با کیفیت FHD معرفی شده است. درواقع تمام نسخه های این دستگاه از صفحه نمایش های تمام HD استفاده می کنند. پردازنده قرار گرفته در این دستگاه اسنپدراگون ۸۰۱ است که در کنار آن ۲ گیگابایت رم قرار گرفته است و برای حافظه داخلی نیز نسخه های مختلفی برای فروش قرار داده شده است ولی نسخه ۲۰۰ دلاری ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین های این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی هستند که در نور کم نیز قابلیت گرفتن تصاویر فوق العاده ای دارند. باتری این دستگاه ۳۰۸۰ میلی آمپری است و اندروید این دستگاه نیز ۴٫۴٫۳ است.

    از نسخه های دیگر این دستگاه می توان به نسخه دارای ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی آن اشاره کرد که قیمتی ۲۸۵ دلاری دارد. یک نسخه دیگر ازین دستگاه نیز وجود دارد که فقط در کشور چین عرضه شده است نسخه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه می شود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.