• Xperia Z5, Galaxy S6 یا iPhone 6s؟ کدام یک ارزش خرید را دارد

    gsmarena_003

    این هفته، طبق روال یکی از منابع معتبر، نظر سنجی جدیدی به‌عنوان این‌که بین Galaxy S6, Xperia Z5 و iPhone 6s، شما کدام را خریداری می‌کنید؟ برای دیدن نتیجه این نظر سنجی با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    در پایان نظر سنجی گوشی قدرتمند سونی، یعنی Xperia Z5 با ۵۶% رای پیروز شد و جایگاه جدید خود را میان دوست داشتنی‌ترین اسمارت‌فون، از نظر مردم پیدا کرد.

    iPhone 6s  فقط ۱۶% میانگین رای آن، در بین دو اسمارت‌فون شد و به عنوان ظعیف‌ترین از نظر مردم انتخاب شد و معلوم شد که جنگ بین IOS و اندروید برای این اسمارت‌فون، بی‌فایده بوده است و ساخته کمپانی اپل، حتی نمی‌تواند یک سوم مردم را به‌خود جذب کند.

    اما اسمارت‌فون کمپانی سامسونگ، یعنی Galaxy S6 توانست با ۲۸% رای در جایگاه دوم جای گیرد، این در صورتی است که شش ماه از ساخت آن می‌گذرد و تا به‌حال سه اسمارت‌فون دیگر توسط سامسونگ ساخته شده‌ است و با این وجود هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین‌ها، در جدول Top 10 trending chart حضور دارد.

    اما سونی امتیازهای زیادی را با ساخته خود، یعنی Xperia Z5 به‌دست آورد و توانست ۵۶% رای مثبت را جمع‌آوری کند و حامیان وفادار سونی به او نشان دادند که در هر شرایطی از او پشتیبانی خواهند کرد.
    gsmarena_004
    نظر شما چیست؟ آیا شما با نتیجه این نظرسنجی موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    (۱۲)(۱۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.