• تاریخ عرضه و تریلری جدید از بازی Real Boxing 2:Creed منتشر شد

    Real-Boxing-for-Android

    اخیرا کمپانی Vivid Games بازی Real Boxing 2: Creed را در دست ساخت دارد و قرار است که این بازی را برای فیلم سینمایی Creed منتشر کند. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    از زمانی که پروژه بازی Real Boxing قطعی شده گشترش دهندگان با جدیت بیشتری شروع به کار کرده اند تا این بازی را بتوانند با فیلم سینمایی اش عرضه کنند و به نظر می رسد در این امر موفق بوده اند و زمان معرفی هردو نزدیک است.

    بازی Real Boxing 2: Creed برخلاف نسخه اصلی اش یعنی Real Boxing، شخصیت هایش خیالی نیستند و به صورت خلاقانه طراحی نشده اند، در عوض شخصیت هایش کاملا بر اساس فیلم طراحی شده اند و قرار است تمامی شخصیت هایی که در فیلم ظاهر می شوند در بازی نیز همگی حضور یابند. در این بازی ، بازیکنان قرار است بوکسوری را انتخاب کنند و از پایه و به صورت تازه کار با آن شروع به کار کرده تا آن را حرفه ای کنند و نکته قابل ذکر در این بازی این است که شما تحت نظر بوکسور افسانه ای Rocky Balboa تعلیم می بینید.

    همانطور که در بازی پیشرفت می کنید مراحل جدید نیز برای شما فعال می شوند. در این بازی ظاهرا قرار است مرحله آخر را رو در روی بوکسوری به نام Adonis Johnson قرار بگیرید. شما می توانید در بازی Real Boxing 2 در دو مد Single Player به صورت تکی مراحل را طی کنید تا بازی پایان یابد و یا گزینه Multiplayer را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. در این بازی و در این پچ Adonis Johnson تنها بوکسور افسانه ای است که در برابر او قرار می گیرید و قرار است در آپدیت های بعدی بوکسور های قدرتمند دیگری نیز اضافه شوند مانند Apollo Creed , Clubber Lang و Ivan Drago و در بازی قرار گیرند تا نبردی تن به تن را با آن ها تحربه کنید.

    برای کسانی که بی صبرانه منتظر عرضه شدن این بازی هستند باید بگوییم که بازی Real Boxing 2 :Creed در روز ۱۹ نوامبر برای اندروید عرضه می شود. در زمان عرضه، بازی قابل دانلود به صورت رایگان نیز است.

    تریلر منتشر شده:

    (9)(6)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.