• Oppo Find 9 تا سال دیگر عرضه نمی‌شود

    gsmarena_001

    تا جایی که می‌دانستیم، Find 9 قرار بود که با یک چیپست مجهز به Snapdragon 810، در ماه قبل یعنی سپتامبر(مهرماه) به‌طور رسمی عرضه شود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این‌طور که به‌نظر می‌‌آید، این اتفاق نیفتاد و هم‌اکنون یک گزارش از چین به‌ ما خبر می‌دهد که این گوشی تا سال دیگر ممکن است که عرضه نشود؛ اما به چه دلیل؟ این‌طور که به‌نظر می‌آید این گوشی قرار است که به‌جای Snapdragon 810 از محصول جدید سامسونگ، یعنی Snapdragon 820 بهره ببرد که دلیل آن این‌طور گزارش شده که Snapdragon 810 گرمای بیش از حدی را درون این گوشی دارد.

    این خبر Oppo Find 9 را به لیست گوشی‌هایی که مانند Xiaomi Mi 5، به‌دلایل مختلفی برای استفاده از ویژگی‌های SnapDragon 820 کمی دیرتر عرضه می‌شوند.

    شایعات این‌طور به ما می‌گویند که Oppo Find 9 از صفحه نمایش لمسی ۵٫۵ اینچی و وضوع ۲k و ۴GBرم، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، سیستم عامل اندروید(Lollipop OS) و اگر Snapdragon 820 هم به این لیست اضافه شود، دور از انتظار نخواهد بود که این گوشی از تکنولوژی اولتراسونیک تشخیص اثر انگشت بهره ببرد.!

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.