• کمپانی ۱۱bit studios در حال کار بر روی This War of Mine برای اسمارتفون ها است

    389433_this_war_of_mine_screenshot_nov_10_medium

    کمپانی ۱۱bit studios به تازگی ویدیویی را در شبکه اش در یوتیوب منتشر کرده که طی آن این خبر را نیز منتشر کرده که قرار است بازی This War Of Mine را برای اسمارتفون ها بازسازی کند. با اندرویدکده همراه باشید.

    این کمپانی که معمولا اطلاع رسانی اش را به همین شکل انجام می دهد و تمام اخبارش را با قرار دادن ویدیویی در شبکه یوتیوبش انجام می دهد، اخبار بسیار جالبی را برای هواداران بازی This War Of Mine به ارمغان آورده است. این بازی که تا حالا فقط روی تبلت ها و کنسول و پی سی در دسترس بود قرار است تغییر کند و برای اسمارتفون ها نیز قابل اجرا شود.

    بعد از قرار گرفتن ویدیو در یوتیوب، خبری نیز بر روی سایت همین کمپانی قرار گرفت که این خبر را تایید می کرد و این موضوع که این بازی قرار است برای اسمارتفون ها نیز عرضه شود را طی خبری، به صورت رسمی اعلام کرد. در این ویدیو ما قسمتی از بازی را که درحال اجرا بر روی یک آیفون بود را تماشا کردیم. اگر شما با این بازی آشنایی ندارید در معرفی این بازی باید بگوییم که شما با یک بازی Survival رو به رو هستید. This War Of Mine شما را در قسمتی از جنگ قرار می دهد که دردناک ترین رنج ها را تجربه کنید و به عنوان افرادی که خانه و زندگی خود را باخته اند باید به دنبال زنده ماندن باشید.

    بازی بازان باید در شب به جست و جو بپردازند و سعی در زنده ماندن داشته باشند. تمام آیتم هایی که شما باید در جست و جوی آن ها باشید در جهت زنده نگه داشتن شما هستند. این موضوع را نیز باید ذکر کنیم که شما وظیفه کنترل کردن گروهی از بازماندگان جنگی را به عهده دارید و می توانید از هرکدام در یک بخش خاص استفاده کنید. در بعضی موقعیت های خاص در این بازی شما باید تصمیمات حیاتی ای را اتخاذ کنید که با آن ها روند بازی تغییر می کند که این تصمیمات شامل قربانی کردن یک فرد برای تمام گروه نیز هست.

    بازی This War Of Mine تا حالا فقط برای تبلت ها و اندروید تی وی عرضه شده است ولی به زودی قرار است برای اسمارتفون ها نیز در ماه نوامبر در دسترس قرار بگیرد. ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه مشخص نشده است.

    (۶)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.