• عکس جدیدی از قسمت آنلاین BlackBerry Priv لو رفت

    gsmarena_001

    عکس جدیدی از BlackBerry Priv توسط کاربری در مشخصات عمومی صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد. با اندرویدکده همراه باشید.

    یادی از روزهایی بکنیم که BlackBerry Priv فقط در حد یک شایعه بود و مدتی بعد، توسط leakster evleaks به‌طور رسمی تایید و هم‌اکنون یکی از گوشی‌های معروف و شناخته شده نیز به‌حساب می‌آید که در چهار اپراتور بزرگ آمریکا موجود خواهد بود. در حالی که هیچ حاملی برنامه‌‌ای برای این گوشی منتشر نکرده‌اند، عکس جدیدی از این گوشی که در قسمت آنلاین است، لو رفت.

    تصویر بالا که توسط کاربری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده بود، به‌وضوح قسمت آنلاین ورایزون را نشان می‌دهد که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش گوشی مشاهده می‌کنید. چیزی که جالب به‌نظر می‌آید، این است که اطلاع رسانی پیشرفته نشان می‌دهد که فروشگاه ورایزون بازدید کننده‌های زیادی داشته است.

    البته یک تصویر مانند این که رسمی نیست نمی‌تواند این اطمینان را بدهد که این عکس از قسمت ورایزون گوشی گرفته شده باشد؛ البته این امید وجود دارد که برای مشتریانی که هم‌اکنون این گوشی را پیش‌خرید کرده باشند، برنامه‌های ورایزون هم به‌طور آماده درون گوشی باشد.

    BlackBerry Priv هم‌اکنون قابل پیش‌خرید در ایالات متحده می‌باشد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.