• مشخصات UMI Iron Pro را اینجا ببینید

    gsmarena_005

    UMI Iron Pro یکی از گوشی‌های اندروید است که می‌تواند رام‌های مختلفی را اجرا کند. این گوشی دارای ۲ سیم کارت اسلات و اتصال LTE (استاندارد ۴GB اینترنت و ارتباطات تلفن همراه)، به‌علاوه یک آمپر هدفون اختصاصی است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این گوشی به همراه یک قالب فلزی آراسته و تعدادی از ویژگی‌های امنیتی که می‌توان به اثر انگشت خوان و یک سنسور که با استفاده از رگه‌های منحصر به‌فرد چشم شما، هویت صاحب خود را فهمیده و از حالت خاموشی در می‌آید، اشاره کرد.

    اندازه این گوشی حدود mm7.99 و وزن آن ۱۴۸ گرم است که برای اندازه صفحه ۵٫۵ اینچی و وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی بد نیست.

    gsmarena_002

    gsmarena_003

    gsmarena_004

    Umi Pro یک گوشی ۲سیم کارته به همراه اینترنت پرسرعت ۱۵۰Mbps LTE است. یکی از ویژ‌گی‌های این گوشی این است که می‌توانید یک کارت حافظه MicroSD (تا ۶۴GB) را جایگزین حافظه اصلی بکنید. اتصال‌های اضافی شامل دو باند Wi-Fi و USB نوع C خواهد بود. این گوشی از چیپست MT6753 مدیاتک شده (پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 که شامل ۱٫۳GHz می‌شود و ۷۲۰GPU) به همراه ۳GB رم که از اندروید ۵٫۱ استفاده می‌کند؛ اما UMI به شما این اجازه را می‌دهد که بین تعداد زیادی از رام‌ها هر کدام که خواستید را انتخاب کنید. از جمله CyanogenMod, MIUI 6, سیستم عامل YUN و خیلی‌های دیگر را می‌توان اشاره کرد.

    در بخش دوربین، این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی ( IMX 214 سونی) با دو فلش LED و لنز f/2.0 ساخته شده است و در مقابل آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر که فلش خود را دارد به همراه لنز f/2.2 وجود دارد.

    دز بخش هدفون، همان‌طور که در بالا ذکر کرده بودیم، UMI برای این گوشی یک هدفون اختصاصی را در نظر گرفته است که به ما نوید یک تجربه بی‌ سر و صدا را می‌دهد. ویژگی‌های اطلاع رسانی نور یک خط نرم نور در پایین است که به‌طور منظم شدت نور را اطلاع رسانی می‌کند؛ همچنین این گوشی به همراه یک باتری ۳,۱۰۰mAh است.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.