• اپل نسخه بتای IOS 9.2 را منتشر کرد

    gsmarena_001

    امروز، کمپانی اپل نسخه بتا IOS 9.2 را برای عموم در دسترس قرار داد. این نسخه برای اولین بار توسط توسعه دهندگان تست شد و هم‌اکنون برای کسانی که در تست این بتا ثبت نام کرده بودند، در دسترس است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این بتا در iPhone, iPad, iPod touch در دسترس است و اگر شما به این نسخه آپدیت کنید، به‌خاطر داشته باشید که دیگر نمی‌توانید به نسخه قبلی IOS برگردید. تا به الان تنها تغییری که به‌نظر می‌آید در این آپدیت انجام شده است، این است که امکان فعال کردن پسوند توسط کاربر در صفری، آن هم در حالی که مرورگر وب شما در حال کار در برنامه‌های شخص ثالث است اشاره کرد؛ همچنین لازم به ذکر است که تعدادی از مشکلات نسخه قبلی شده‌اند.

    نسخه نهایی IOS 9.1 تنها در هفته گذشته در دست عموم قرار گرفت؛ پس اگر شما منتظر نسخه نهایی IOS 9.2 هستید باید منتظر تعداد بیشتری بتا برای IOS 9.2 باشید.

    (۳)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.