• Xperia Z5 و Z5 Compact آپدیت جدیدی را دریافت کردند

    gsmarena_001

    دو اسمارت‌فون سونی به نام‌های Xperia Z5 و Z5 Compact که در ماه گذشته به‌طور رسمی ساخته و در این ماه در بازا منتشر شدند، بروز رسانی نرم‌افزاری جدیدی را دریافت کردند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این آپدیت مشکلات مربوط به StageFright را برطرف می‌سازد و تمامی مدل‌های گوشی‌های فوق و کسانی که از گوشی‌های Xperia Z5 دوگانه خریداری کردند، این آپدیت را دریافت می‌کنند. حجم این آپدیت حدود ۲۸۱MB و با ساختار ۳۲٫۰٫A.6.152 است.

    با توجه به گفته‌های افراد خاصی که آن را دریافت کرده‌اند، این آپدیت همچنین به افزایش عملکرد دروبین، بهبود مدیریت حرارت و باعث می‌شود سنسور اثر انگشت دقیق‌تر شود. این آپدیت هم‌اکنون قابل دریافت در مناطق مختلف است؛ پس اگر شما این آپدیت را تا به الان دریافت نکرده‌اید، هر لحظه باید انتظار دریافت آن را داشته باشید؛ اگرچه، اگر شما احساس بی‌تابی می‌کنید، می‌توانید آن خودتان به‌صورت دستی در نرم‌افزار کامپیوتری سونی چک کنید.

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.