• عرضه جهانی ال جی وی ۱۰ آغاز شد

    gsmarena_001

    از عرضه ال جی وی ۱۰، اسمارت فون سطح بالای ال جی در کشور کره جنوبی مدت نسبتا طولانی می گذرد. حال، شرکت ال جی تاریخ عرضه جهانی آن را نیز اعلام کرد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید. ر

    ماه گذشته بود که عرضه ال جی وی ۱۰ در کشور کره جنوبی آغاز شد و حال زمان عرضه جهانی آن فرا رسیده است. قرار است تا این هفته این گوشی هوشمند به ایالات متحده آمریکا، چین و هنگ کنگ قدم بگذارد. همچنین تاریخ عرضه این گوشی هوشمند در سایر نقاط آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه نیز اعلام گردید. این گوشی در سه ماهه آخر سال جاری (تاریخ دقیق اعلام نشده است) در کشور های ذکر شده عرضه خواهد شد.

    همچنین عرضه ال جی وی ۱۰ در ایالات متحده به عهده چند خرده فروشی است. قرار است تا T-Mobile ،AT&T و Verizon این گوشی را به فروش برسانند. T-Mobile و AT&T برنامه خود برای عرضه اسمارت فون ال جی را اعلام کردند. AT&T از تاریخ ۶ نوامبر سال جاری فروش وی ۱۰ را آغاز خواهد کرد. همچنین T-Mobile نیز از امروز آن را روانه بازار خواهد گرداند.

    صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۷ می باشد. رزولوشن تصویر آن نیز QHD اعلام شده است. اما ال جی قصد دارد تا این اسمارت فون را با دو صفحه نمایش راهی بازار کند. نمایشگر دوم این دستگاه که ۲٫۱ اینچی می باشد؛ در تمامی اوقات روشن بوده و تاریخ، زمان و اطلاعیه ها و همینطور میانبر ها را به شما نمایش خواهد داد.

    دو صفحه نمایش وی ۱۰ به کنار، به نظر می رسد که ال جی بار دیگر زوجی را در این دستگاه به ما نشان می دهد. بله، دوربین جلوی این دستگاه نیز دوگانه می باشد. هر دو دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشند. ضمن اینکه لنز بسیار گسترده باعث می شود تا شما به بدون نیاز به مونوپاد، بهترین تصاویر را ضبط و ثبت کنید.

    حافظه رم وی ۱۰ چهار گیگابایتی بوده و درکنار حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی زوج خوبی را تشکیل می دهند. ضمن اینکه هنوز اعلام نشده است که می توانید از کارت حافظه استفاده کنید، یا خیر. اما احتمال قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی بسیار کم می باشد.

    تا کنون ال جی وی ۱۰ تنها در کشور مبدا ال جی، یعنی کره جنوبی در دسترس بود که با نا رضایتی برخی از هواداران ال جی همراه بود.

    (۲)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.