• اندروید ۶٫۰۰ برای HTC One M8 زودتر عرضه می‌شود

    gsmarena_001

    پس از مدت کوتاهی که اولین خبرها از اندروید ۶٫۰ در اواخر ماه گذشته به بیرون درز کرد، کمپانی HTC لیستی را منتشر کرد که در آن، اسمارت‌فون‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند حضور داشتند. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    در این لیست، چیزی که جالب به‌نظر می‌آمد، این بود که دو اسمارت‌‌‌فون‌های One M9 و One M8 این آپدیت را تا پایان سال جاری دریافت خواهند کرد؛ اگرچه، حالا به‌نظر می‌آید که One M8 این آپدیت را کمی زودتر، با توجه به این‌که این اسمارت‌‌فون با Bluetooth SIG، گواهی شده است. همان‌طور که در عکس بالا می‌توانید مشاهده کنید، صدور این گواهی در تاریخ ۲۸اکتیر (۶آبان) صادر شد.

    به‌خاطر داشته باشید که ما فقط ورود زود هنگام این آپدیت را بر اساس لیست Bluetooth SIG، آن‌ هم با پر کردن لیست حدس زده‌ایم و نه بر اساس مدرک رسمی.

    لازم به ذکر است که اسمارت‌فون‌هایی که این آپدیت را از طرف کمپانی HTC دریافت می‌کنند، One M9, One E9, One E9, One ME, One E8 One M8 Eye خواهند بود.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.