• مدیر سابق Apple، هم‌اکنون طراح ارشد جدید Huawei است

    gsmarena_001

    تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی، یعنی Huawei به تازگی مدیر خلاق و سابق Apple، یعنی خانم Abigail Sarah Brody را به عنوان طراح ارشد UX این کمپانی استخدام کرده است. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    او همچنین به عنوان معاون مدیر کل Huawei و بخش مصرف کننده‌ها در این کمپانی مشغول است. نگاهی گذرا به سابقه کارهای Brody، نشان‌دهنده این است که او با ۵۰۰ شرکتی که در مجله فورچون ۵۰۰ حظور داشته‌اند، در ۲۰سال سابقه کاری حرفه‌ای خود همکاری داشته است. در کمپانی اپل، او با تیمی که مسئولیت طراحی آیفون‌های نسل اول، یعنی IOS 1 را داشته‌اند ، همکاری می‌کرده؛ علاوه بر این، او در خدمات ابر ذخیره سازی ICloud و همچنین ProKit که مسئولیت طراحی نرم‌افزار حرفه‌ای زبان برای گوشی‌های Apple را داشته‌اند کار کرده است.

    اما به‌نظر می‌رسد که Huawei هم به‌تازگی خیلی خوب عمل کرده است و هم‌اکنون این کمپانی در لیست برترین سازنده‌های گوشی‌های هوشمند چین است و آن‌ها ادعا دارند که در نقطه سوم، در سطح جهان هستند. این کمپانی در مراسم Q3، اعلام کرد که امسال چیزی حدود ۲۷٫۴ میلیون دلار فروش داشته است که نشان دهنده پیشرفت و افزایش درآمد آن‌ها، نسبت به پارسال است که حدود ۱۶٫۸ میلیون دلار بوده است.

    (۱)(۰)
    • saeedsk
      saeedsk

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.