• Huawei در حال کار برروی نسخه بتا Marshmallow برای Honor7

    gsmarena_001

    اخیرا Huawei، لیستی را منتشر کرد که در آن گوشی‌هایی که به‌زودی می‌توانند به Android 6.0 Marshmallow آپدیت کنند را منتشر کرد. این کمپانیی چینی، اعلام کرد که آپدیت در اواخر ماه نوامبر (آذر ماه) برای تست قرار می‌گیرد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    اولین گوشی که این آپدیت را دریافت می‌کند، Honor 7 خواهد بود؛ چرا که به با توجه به گزارش‌‌‌ها، این آپدیت برای اجرای Xi Zhao نیاز است. فقط چند هفته دیگر تا عرضه این آپدیت برای Honor7 باقی مانده است. در حقیقت شاید به‌طور کلی و دقیق چهار هفته باقی مانده باشد؛ پس اگر شما در اواخر ماه نوامبر Honor 7 را دریافت کردید، این آپدیت برای تست برروی این گوشی نصب شده و آماده برای تست می‌باشد؛ البته با توجه به اینکه، این آپدیت فقط یک بتا است، ممکن است که کمی اشکالات و مواردی از این قبیل را شامل باشد؛ اما حداقل Huawei سعی دارد در بخش نرم‌افزار هم کمی سریع‌تر عمل کند.

    اگرچه، هنوز هم نمی‌دانیم که Huawei قصد دارد که برای گوشی‌های دیگر خود این بتا را عرضه کند یا خیر؛ اما این را خوب می‌دانیم که این نسخه کامل این آپدیت ممکن است در اواخر امسال عرضه شود.

    (۳)(۰)
    • saeedsk
      saeedsk

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.