• وزن تبلت غول پیکر سامسونگ مشخص شد

    gsmarena_002

    همیشه متفاوت بودن، شانس موفقیت را بالا می برد. حال، وزن تبلت غول پیکر سامسونگ، یعنی گلکسی وییو مشخص شد. دستگاهی که برای اولین بار در مراسم IFA 2015 معرفی شد و روز گذشته نیز داشتن صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی ال سی دی این دستگاه با رزولوشن ۱۰۸۰p رسمی شد. هم اکنون نیز وزن این دستگاه اعلام شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    سامسونگ گلکسی وییو دارای ۲٫۶۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت. البته با توجه به صفحه نمایش آن مقدار زیادی نیست. همچنین اعلام شد که این دستگاه دارای عرض ۲۷۵٫۸ میلی متری، طول ۴۵۱٫۸ میلی متری و ضخامت ۱۱٫۹ میلی متری خواهد بود. همچنین باتری آن ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت گنجایش خواهد داشت و سازندگان مدعی شدند که این تبلت قادر به پخش ۸ ساعت ویدیو به صورت متوالی خواهد بود.

    این تبلت دارای حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. البته شما قادر به افزایش فضای ذخیره سازی داخلی توسط میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز خواهید بود. دوربین جلوی آن ۲٫۱ مگاپیکسلی با رزولوشن فول اچ دی خواهد بود. با این حساب، مشخص شد که گلکسی وییو به خاطر دوربینش اینگونه نام گذاری نشده است. نکته قابل توجه، نبود دوربین اصلی برای این تبلت عظیم و جثه می باشد.
    این تبلت از ۳G و LTE Cat.6 پشتیبانی خواهد کرد. البته یک مدل دیگری از این دستگاه وجود دارد که تنها از Wi-Fi پشتیبانی خواهد کرد و امکانات فوق را ندارد. همچنین هردو مدل دارای قابلیت های ارتباطی نظیر Bluetooth v4.1 ،GPS ،A-GPS و GLONASS نیز خواهد بود.

    همچنین این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱ لالی پاپ خواهد بود. البته سامسونگ به صورت رسمی اعلام نکرده است؛ اما به نظر می رسد که قیمت گلکسی وییو توسط یک خرده فروشی اعلام شد. یک فروشگاه آنلاین آمریکایی به نام آدومراما قیمت این تبلت عظیم و جثه را ۵۹۹ دلار اعلام کرده است.

    با ما باشید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.