• انتشار لالی پاپ برای گلکسی نوت ۳ نئو آغاز شد

    gsmarena_001

    لیست دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را دریافت خواهند کرد، منتشر شده بود. اما در میان آن ها، نام سامسونگ گلکسی نوت ۳ نئو دیده نمی شد. حال، اعلام گردید که این اسمارت فون به زودی اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ شرکت گوگل را دریافت خواهد کرد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    مدتی از زمانی که اعلام شد که سامسونگ گلکسی نوت ۳ نئو اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ را دریافت خواهد کرد می گذرد. دستگاهی که در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ عرضه شد. حال، اعلام شد که انتشار سیستم عامل محبوب شرکت گوگل برای این اسمارت فون آغاز شده است. البته هنوز تنها کشور مبدا سامسونگ، یعنی کره جنوبی دستگاه را دریافت می کند. کاربران این کشور می توانند از طریق OTA و KIES با شماره مدل SM-N750L ،SM-N750K و SM-N750S این به روز رسانی را دریافت کنند. همچنین اعلام شد که کاربران سایر کشور ها نیز در هفته آینده این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

    البته با انتشار اندروید ۶٫۰ مارشمیلو، قدری عرضه اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ قدری تاثر برانگیز است؛ اما باز هم از عدم به روز رسانی به نسخه قبلی سیستم عامل گوگل نیز قابل قبول نیست و به قول معروف، لنگه کفش در بیابان غنیمت است! اگر قصد آپدیت دارید، باید بگوییم که ۹۰۰ مگابایت از حجم اینترنت خود را کنار بگذارید.

    با ما باشید.

    (۴۳)(۷)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.