• Xiaomi MI 5 ممکن است با تکنولوژِی حسگر فشار روی صفحه نمایش معرفی شود

    800px-Xiaomi_logo

    به جرئت می توان Xiaomi MI 5 را یکی از دستگاه هایی معرفی کرد که به بهترین نحو توانسته راز هایش را مخفی نگه دارد و تاکنون نگذاشته اطلاعات با ارزشی از خودش به دست ما برسد. با ما در اندرویدکده همراه باشید تا اولین اخبار مربوط Xiaomi Mi 5 را بشنوید.

    تا اینجا، نکاتی که ما درباره این دستگاه می توانیم مطمئن باشیم، استفاده این دستگاه از یک پردازنده قدرتمند مانند Helio X20 و یا Snapdragon 820 است چرا که همیشه این سری از بهترین تکنولوژی زمان خود استفاده کرده اند. همچنین شایعاتی نیز مبنی بر این مورد منتشر می شوند که صفحه نمایش این دستگاه ممکن است ۵٫۲ اینچی باشد.

    درباره اخبار شنیداری ما به اندازه کافی شنیده ایم ولی وقتی صحبت راجع به Xiaomi MI 5 آغاز می شود تمرکز ما برروی مشخصات دیگری می رود.یکی ازین مشخصات، حسگر اثر انگشت ۳ بعدی کوالکام بود که گفته می شد یکی از مشخصه های اسنپدراگون ۸۲۰ است و اسمارتفون را بی نیاز از اختصاص دادن مکان خاصی به حسگر اثر انگشت می کند. حالا شایعه دیگری در جریان است که این موضوع را مطرح می کند شیائومی درحال تدارک دیدن تکنولوژی فشاری مانند تکنولوژی اپل است که این امکان را به دستگاه می دهد که تفاوت یک ضربه کوچک را با یک ضربه ای محکم تر تشخیص دهد. ولی این تکنولوژی بسته به رابط کاربری می تواند قابلیت های متفاوتی داشته باشد یعنی با هر فشار، رابط کاربری دستور خاصی را انجام دهد و یا بتوان از طریق شخصی سازی این دستورات را خود کاربر انجام دهد.

    به هر حال این تکنولوژی کم کم وارد دستگاه های آینده خواهد شد و برای شیائومی خیلی دور از ذهن نیست که ازین تکنولوژی در آخرین پرچمدار خود استفاده کند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.