• ۱۰ اسمارتفون سریع ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۵ توسط انتوتو معرفی شد و برنده ما …

    Antutu-ANDROIDADN-LOGO1

    رقابت در بین دستگاه های اندرویدی درحال سوق پیدا کردن به سمت بنچمارک ها و امتیاز هاست و خلاقیت در بین دستگاه های کنونی در حال کاهش است. با این حال این رقابت همیشه برای ما جذاب بوده است و حالا می خواهیم ۱۰ دستگاه برتر سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ را بررسی کنیم. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    خوب بهتر است در همین ابتدا بگوییم که در واقع این نبرد، نبردی بین دستگاه هایی بوده است که از پردازنده های Exynos استفاده کرده اند. درحالی که این خبری تازه برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی نیست ولی باید بگوییم که پردازنده های ۱۴ نانومتری سامسونگ به شدت سریع هستند و درحال چیزه شدن بر بازار دنیا هستند. ۵ دستگاهی که در رتبه بندی ما در جایگاه اول تا پنجم قرار دارند از پردازنده Exynos 7420 استفاده کرده اند و ۵ دستگاه بعدی استفاده کنندگان اسنپدراگون ۸۱۰ بوده اند. ولی کدام دستگاه در صدر این جدول قرار دارد؟

    جالب است بدانید که رتبه اول را خود سامسونگ اشغال نکرده است و این رتبه متعلق به اسمارتفون شرکت میزو یعنی Meizu PRO 5 است. این اسمارتفون توانسته با استفاده از پردازنده های سامسونگ و هماهنگ سازی آن با رابط کاربری و دیگر سخت افزار های دستگاه به رکورد فوق العاده ی ۷۶۸۵۲ دست یابد که در نوع خود قابل ستایش است. البته استفاده این دستگاه از پنل های FHD به جای استفاده از QHD در بدست آوردن این امتیاز بی تاثیر نبوده است چرا که ۴ رتبه بعدی میزو با مشخصاتی تقریبا مشابه بدلیل استفاده از پنل های QHD امتیاز کمتری را کسب کرده اند.

    2 1

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.