• رسمی: تمامی مشخصات سامسونگ گلکسی وییو را اینجا ببینید

    gsmarena_003

    روز به روز به تعداد تبلت های مخصوص آشپزخانه افزوده می شود، می توان اولین آن ها را آلکاتل وان تاچ Xess و سونی زد کیچن را نام برد. حال، سامسونگ گلکسی وییو نیز به جمع آن ها افزوده خواهد شد. این تبلت غول پیکر ۱۸٫۴ اینچی، دستگاهی که چند ماهی صدر اخبار و شایعات را در اختیار داشت، توسط خرده فروشی «آدومراما» برای پیش خرید لیست شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این لیست شدن، مشخصات این دستگاه را نیز برای ما نمایان کرد. صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی این دستگاه دارای رزولوشن فول اچ دی و ۱۲۰ppi خواهد بود. چیپست این دستگاه، اکسیناس ۷۵۸۰ اس او سی خواهد بود. همچنین پردازنده آن ۱٫۶ گیگاهرتز قدرت پردازش دارد.

    این تبلت دارای حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. البته شما قادر به افزایش فضای ذخیره سازی داخلی توسط میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت نیز خواهید بود. دوربین جلوی آن ۲٫۱ مگاپیکسلی با رزولوشن فول اچ دی خواهد بود. با این حساب، مشخص شد که گلکسی وییو به خاطر دوربینش اینگونه نام گذاری نشده است. نکته قابل توجه، نبود دوربین اصلی برای این تبلت عظیم و جثه می باشد.
    این تبلت از ۳G و LTE Cat.6 پشتیبانی خواهد کرد. البته یک مدل دیگری از این دستگاه وجود دارد که تنها از Wi-Fi پشتیبانی خواهد کرد و امکانات فوق را ندارد. همچنین هردو مدل دارای قابلیت های ارتباطی نظیر Bluetooth v4.1 ،GPS ،A-GPS و GLONASS نیز خواهد بود.

    گفتنی است که عمر باتری این دستگاه ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. البته برای یک تبلت با نمایشگر ۱۸٫۴ اینچی چندان رقم قابل توجه نیست. اما سازندگان مدعی شده اند که این تبلت توانایی پخش مداوم ۸٫۵ ساعت را خواهد داشت.
    همچنین هنوز اعلام نشده است که قرار است تا سامسونگ گلکسی وییو قابلیت اتصال به Samsung TV را خواهد داشت یا خیر. گفتنی است که قیمت رسمی اعلام شده برای این تبلت غول پیکر ۵۹۹ دلار آمریکا می باشد که شما توانایی پیش خرید آن را از امروز خواهید داشت. البته هنوز تاریخ رسمی عرضه آن اعلام نشده است؛ اما به زودی مشخص خواهد شد.

    با ما باشید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.