• پوستر مراسم معرفی OnePlus X لو رفت | قیمت و طراحی احتمالی مشخص شد

    Latest-rumor-calls-for-the-Snapdragon-801-SoC-to-power-the-OnePlus-X

    احتمالا ما با دستگاهی ۵ اینچی رو به رو هستیم و همینطور با سیاست تغییر یافته OnePlus که تا این لحظه بر دستگاه های ۵٫۵ اینچی اصرار می کرد. ادامه خبر را در بخش خبری اندرویدکده بخوانید.

    تا به حال ما دو دستگاه از شرکت وان پلاس دیده بودیم، OnePlus One و OnePlus Two. دستگاهی که به تازگی شایعات آن قوت گرفته و دنیای تکنولوژی منتظر معرفی آن هستند OnePlus X است. این دستگاه قرار است با صفحه نمایشی ۵ اینچی که تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ مربع را دارد معرفی شود. ضخامت این دستگاه قرار است ۶٫۹ میلیمتری باشد و دوربین پشت آن نیز ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شود. دوربین جلوی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی است و با ۳ گیگابایت رم و ۱۶/۳۲ گیگابایت حاقظه داخلی قابل افزایش، آرامش خیال داشتن Micro SD را برای ما فراهم می کند.

    تنها نکته ای که می توان آن را منفی شمرد استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ در این دستگاه است که دیگر می توان آن را قدیمی خواند، مخصوصا برای OnePlus که همیشه از تکنولوژی روز استفاده کرده است.استفاده ازین پردازنده افکار ما را در آینده نگری وان پلاس نگران می کند. از پردازنده که بگذریم، پوستری در اختیار ما قرار گرفته است که طی آن هم قیمت وان پلاس برای ما افشا می شود و هم مقدار زیادی از طراحی جلوی این دستگاه را می توانیم ببینیم.طی این پوستر زمان معرفی این دستگاه ۲۹ اکتبر خواهد بود.

    1

    در این پوستر، قیمتی که رونمایی شده چیزی در حدود ۱۷۰۰ یوان یا ۲۶۷ دلار آمریکا است که استاندارد قیمت چنین دستگاه هایی در چین قرار گرفته است. البته پیشتر شایعه شده بود که این دستگاه قیمتی ۲۲۰ دلاری دارد که به نظر می رسد این شایعه دروغ بوده است. البته هنوز معلوم نیست که این قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی این دستگاه است یا ۱۶ گیگابایتی اش ولی قیمت دیگری نیز در پوستر قرار گرفته است که عدد ۱۷۳ دلار را نمایان می کند و بسیاری از سوالات بی جواب ما را پاسخ می دهد. همچنین به نظر می رسد این دستگاه مانند دو نسخه پیشین در تعداد محدود عرضه شود.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.