• نکسوس ۶ پی ماه آینده در هند

    nexus-logo

    مدتی از معرفی محصول جدید گوگل، یعنی هواوی نکسوس ۶ پی، گجتی که به همراه ال جی نکسوس ۵ اکس رونمایی شد، در کشور هند می گذرد؛ حدود دو هفته. حال، زمان عرضه این رسمی این دستگاه اعلام شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    گفته می شد که در روز ۲۱ اکتبر، که مدتی از آن می گذرد، روز عرضه نکسوس ۶ پی باشد؛ اما این اتفاق هرگز رخ نداد. به هر حال، شرکت گوگل اعلام کرد که قرار است تا این دستگاه در ماه نوامبر به صورت رسمی در هند عرضه خواهد شد.

    همچنین هواوی نیز می گوید این دستگاه که هم اکنون قابل پیش خرید در «فلیپ کرت» می باشد؛ در ماه آینده روانه بازار هند خواهد شد. این اتفاق نظر به معنای قطعی بودن عرضه این اسمارت فون در ماه نوامبر می باشد.

    اگر می خواهید تا یک گوگل هواوی نکسوس ۶ پی را خریداری کنید؛ دستگاهی که در ایالات متحده نیز عرضه شده است؛ باید مبلغ ۶۱۵ دلار را برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۶۶۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی پرداخت کنید.

    با ما باشید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.