• Black Berry Priv، در فروشگاه‌های هلند لیست شد

    gsmarena_001

    همان‌طور که می‌دانید، این اسمارت‌فون هم‌اکنون قابل پیش‌خرید در ایالات متحده، انگلستان و کانادا می‌باشد؛ اما این‌طور که به‌نظر می‌آید، این اسمارت‌فون برای کشور هلند هم لیست شد و ممکن است که در کل اروپا هم عرضه شود. با اندرویدکده همراه باشید.

    هنوز به‌طور رسمی توسط Priv تایید نشده‌است که این اسمارت‌فون در کشورهای دیگر هم عرضه می‌شود؛ اما در این اواخر به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون در چند وبسایت هلندی، لیست شده‌ باشد که به این معنی است که این اسمارت‌فون به‌زودی در کل اروپا عرضه می‌شود. با توجه به لیست این وبسایت‌ها، قیمت این اسمارت‌فون در اروپا ۷۹۹یورو می‌باشد که این یعنی قیمت این گوشی ۸۸۰دلار می‌باشد.

    لازم به ذکر است که این اسمارت‌فون در اواخر ماه نوامبر (آذر ماه)، به‌طور رسمی عرضه می‌شود و شما در آن زمان می‌توانید به این اسمارت‌فون دسترسی پیدا کنید.

    نظر شما چیست؟ آیا با توجه به قیمت، این اسمارت‌فون ارزش خرید را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.