• فروش نه چندان خوب LG V10 درکره جنوبی

    1

    LG V10 ، دستگاه پرچمدار جدید شرکت LG که با ۲ صفحه نمایش و دو دوربین جلو معرفی شده به نظر می رسد فروش خوبی را در کره آغاز نکرده است. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    این دستگاه که از ۸ اکتبر عرضه خود را آغاز کرده است، از ۱۴ اکتبر به بعد این دستگاه جز اسمارتفون های پرفروش هفته نبوده است و در بهترین حالت یک فروش عادی را تجربه کرده است. لیست فروشی که توسط Samsung Galaxy Note 5 مورد رهبری قرار گرفته است در رتبه ۱۵ خود LG V10 را قرار داده است. فبلت بالا رده سامسونگ از زمان معرفی تا حالا در رتبه نخست پرفروش های هفته کره جنوبی قرار داشته است.

    اتفاقات زمانی برای وی۱۰ بدتر می شوند که می فهمیم دو دستگاه قدرتمند اپل یعنی iPhone 6s و iPhone 6s Plus به تازگی در این کشور منتشر شده اند و طبیعتا هواداران خود را دارند. ولی شرکتی که ضربه کاری را به فروش V10 وارد کرده است سامسونگ است که با بیشترین تعداد گوشی در ۱۰ اسمارتفون پرفروش هفته از جمله Galaxy A5 ، Galaxy S6 و Galaxy Grand Max در حال چیره شدن بر بازار کره است.

    از نکات مثبتLG V10 استفاده از تکنولوژی جدیدی است که توانسته با آن تا حد زیادی از صدمات وارده در هنگام سقوط گوشی جلوگیری می کند.به بیانی دیگر، این دستگاه طراحی شده که در مقابل ضربات مقاومت نشان دهد.

    قیمت این دستگاه در کره جنوبی بسیار رقابتی انتخاب شده است و تقریبا ۶۱۵ دلار آمریکا قرار داده شده است. این دستگاه صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD دارد که در کنار آن صفحه نمایشی ۲٫۱ قرار داده شده است که همیشه روشن است و نوتیفیکیشن ها ، تاریخ و زمان را نمایش می دهد. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸۰۸ است که در کنار آن ۴ گیگابایت رم قرار داده شده است. همچنین از نکات جالب این دستگاه می توان به ظرفیت ۲۰۰۰ گیگابایتی در درگاه Mirco SD آن اشاره کرد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.