• رندر جدیدی از موتورولا دروید مکس ۲ و موتورولا دروید توربو ۲ منتشر شد

    motorola-mobility-new-logo-google-630x419

    می دانید که در روز سه شنبه شرکت موتورولا رویدادی را برای معرفی از اسمارت فون های جدید خود برگزار خواهد کرد. به نظر می رسد که در این مراسم، از موتورولا دروید مکس ۲ و موتورولا دروید توربو ۲ نیز رونمایی شود. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    شخصی که با نام کاربری evleaks@ در توئیتر او را می شناسند، اقدام به انتشار تصاویری از دو گوشی جدید موتورولا کرد. این منتشر کننده اخبار و اطلاعات سری شرکت های دیجیتالی، این گوشی ها را نسل جدید سری اسمارت فون های دروید خوانده و مدعی شده است که از آن ها در مراسم روز سه شنبه شرکت موتورولا رونمایی خواهد شد. وی همچنین تصویر زیر را پیش از معرفی رسمی این دو دستگاه منتشر و این گونه ادعای خود را ثابت کرد. در این تصویر موتورولا دروید توربو ۲ (دستگاهی که در پشت آن لوگوی واریزون و جلوی آن، در بالا و پایین اسپیکر دارد) و موتورولا دروید مکس ۲ را در رنگ های مختلفی دیده می شود.

    • برای نمایش در اندازه اصلی کلیک کنید.

    Motorola-Droid-Turbo-2-Maxx-2-evleaks

    بر اساس منابع، موتورولا دروید توربو ۲، به اولین اسمارت فون از سری دروید خواهد بود که خریداران قادر به شخصی سازی آن به وسیله موتو میکر (سیستم شخصی سازی موتورولا) می باشند. همچنین گفته می شود که این دستگاه از موادی مانند فیبر نایلونی و پلاستیک ساخته خواهد شد. البته باید در زمان خرید جنس بدنه آن را از بین گزینه های ذکر شده انتخاب کنید.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.