• BlackBerry Priv به صورت رسمی آماده پیش خرید در آمریکا و کانادا

    blackberry-venice-video

    چند روز پیش بود که به صورت کاملا اتفاقی، بلکبری برای چند ساعت پیش خرید دستگاه جدیدش را در آمریکا فعال کرد و سریعا آن را متوقف کرد و ما طی آن فهمیدیم که قیمت این دستگاه ۷۴۹ دلار است. ولی حالا که پیش خرید این گوشی به صورت رسمی آغاز شده است ، به نظر می رسد قیمت اصلی این دستگاه پایین تر چیزی است که فکر می کردیم. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    خریداران آمریکایی می توانند BlackBerry Priv را تنها با قیمت ۶۹۹ دلار و خریداران کانادایی این دستگاه تنها با پرداخت ۶۸۴ دلار تهیه کنند. این دستگاه طی پیش بینی ها باید از روز ۶ نوامبر شروع به عرضه رسمی کند. این دستگاه، یک دستگاه CDMA نیست و با اپراتور های Verizon و Sprint جواب نخواهد داد ولی AT&T و T-Mobile توانایی عرضه این دستگاه را دارند.

    همانطور که می دانید، Priv اولین دستگاه برپایه اندروید شرکت بلکبری است که از طرف خود شرکت با عنوان دستگاهی امن عرضه شده است. این دستگاه با اپلیکیشنی ساخته خود بلکبری عرضه می شود که DTEK نام دارد که قرار است امنیت دستگاه را چندین برابر افزایش دهد.این گوشی با یک کیبرد QWERTY عرضه می شود که به صورت کشویی در زیر دستگاه جاسازی شده است. صفحه نمایش این دستگاه از نوع Quad HD است و بالای ۵۰۰ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی دارد. در کنار آن پردازنده ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ که با ۳ گیگابایت رم عرضه می شود وظیفه پردازش در این دستگاه را به عهده دارد.۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و درکنار آن درگاه افزایش حافظه از نکات مثبت این گوشی به شمار می روند. باتری ۳۴۱۰ میلی آمپری و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو های ۴K از دیگر نکات بارز این دستگاه به شمار می روند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.