• Jason Statham به Glu’s Sniper X می‌آید

    sniperx-302x250

    هیچ شکی در این موضوع نیست که Jason، یکی از بهترین و خشن‌ترین صداهای امروزی را دارا می‌باشد. لهجه زیبای او یکی از دلایلی است که صدای او را زیباتر نشان می‌دهد و حالا Glu سرمایه گذاری زیادی را برای این بازیگر به عنوان صدا پیشه در بازی خود انجام داده است. با اندرویدکده همراه باشید.

    Jason کارهای صدا پیشگی و انجام حرکات را برای بازی انجام می‌دهد و شما او را در کاور بازی مشاهده می‌کنید.

    آقای Niccolo de Masi، رئیس و مدیر عامل استودیو Glu می‌گوید که به عنوان اولین شراکت خود با افراد مشهور، Jason برای ما ۵۵ میلیون بازیدکننده اجتماعی به وجود آورده است که این رقم برای استودیو ما کاملا رقمی جدید است و ما بسیار هیجان زده‌ایم.

    او ادامه داد که ورود Jason به همراه نو آوری‌ها و خلاقیت‌های زیادی بود که این بازی را به یک عنوان منحصر به‌فرد و معتبر اکشن-ماجراجویی تبدیل می‌کند.

    بازی‌های هم‌سبک این عنوان بسیار زیاد می‌باشد؛ اما چیزی که این عنوان را از همه جالب‌تر و جدا می‌سازد، حضور Jason است که این عنوان را از بقیه جدا و سبک تازه‌ای را به‌وجود می‌آورد.

    sniperx_1

    (۴)(۰)
    • saeedsk
      saeedsk

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.