• شایعات از یک نسخه سوپرقهرمان برای Galaxy s6 edge + خبر می دهند

    2

    سامسونگ که اخیرا رابطه ای را با مارول در جهت پیش بردن اهدافش، داشته است و در فیلم Avengers بسیاری از گجت ها را برای فیلم طراحی کرده بود و در ازای آن، در چندین سکانس لوگوی سامسونگ در این فیلم خوش درخشید. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    خوب، به نظر می رسد این رابطه در حال پایان یافتن نیست و حالا به نظر می رسد نوبت به Galaxy S6 Edge پلاس با طراحیAnt Man بر روی این دستگاه است.ما پیشتر دیده بودیم که سامسونگ برای Galaxy S6 Edge یک نسخه سوپر هیرو ولی با طرح Iron Man منتشر کرده بود و چنین حرکتی ازین شرکت خیلی دور از ذهن به نظر نمی رسید. آخرین شایعات از چین خبر ازین می دهد که سامسونگ قرار است برای پرچمدار جدیدش یک نسخه مرتبط با Ant Man معرفی و به بازار عرضه کند.

    به احتمال زیاد سامسونگ اگر در حال برنامه ریزی برای عرضه کرده چنین دستگاهی باشد، سوپر هیروی مرتبط با آن Ant Man خواهد بود. ولی هنوز سیاست سامسونگ راجع به این کار و مخصوصا قرار دادن چنین سوپرهیرو ای خیلی مشخص نیست ولی احتمالا این کار را برای ورود به دنیای Ant Man و گسترش بازار خود انجام داده است.
    1

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.