• Android Pay یا Apple Pay? کدام کارآمد تر است؟

    applevsandroid-pay

    اگر بخواهیم شروعی بر دنیای پرداخت ها از طریق موبایل داشته باشیم باید با این جمله شروع کنیم که دنیای موبایل ضربه کاری ای را از طرف اپل دریافت کرد. بعضی ازین سیستم ها که هنوز این توانایی را پیدا نکرده بودند که با مشتریان ارتباط بر قرار کنند به طور کامل توسط اپل کنار زده شدند. ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    این تجربه که مردم به سرعت قبوض و حساب های خود را پرداخت می کنند در کنار آسان پرداز اپل، توانست این شرکت را به سرعت در این عرصه پیشرو کند. ولی آمار ها یک رقیب دیگر را در رادار اپل نشان می دهند که جای خود را به خوبی محکم کرده است. اندروید توانسته ۷۵% درصد پرداخت های الکترونیکی را به خودش اختصاص دهد و در رتبه دوم، اپل با ۲۰% با فاصله زیادی قرار گرفته است. اپل پی فقط در مدل های جدید اپل و ساعت اپل یافت می شود ولی در جبهه اندروید، هر دستگاهی با NFC می تواند این کار را انجام دهد که بازه ی وسیعی را شامل می شود.

    البته این موفقیت را می توان به سیاست های گوگل نیز ربط داد که هیچ هزینه ای بابت این پرداخت ها دربافت نمی کند ولی اپل درصدی را در هر انتقال پول دریافت می کند. همین علت به تنهایی می تواند عامل مهاجرت بسیاری از کاربران به سوی Android Pay باشد.

    شما می توانید از طرق مختلفی در اندروید پی پرداخت های خود را انجام دهید و از جمله آن ها می توان به حسگر چشم، حسگر اثر انگشت و پین کد اشاره داشت که این قابلیت به کمک اندروید خواهد آمد که از همه سطوح دستگاه هایش بتواند به پرداخت های آنلاین بپردازد. تمامی این موارد به این معناست که بالاخره اندروید از پس اپل برخواهد آمد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.