• Sony شایعات خروجش از بازار موبایل را رد کرد

    sony-xperia-z5_02

    از شروع امسال صحبت هایی نه چندان منطقی راجع به خروج سونی از بازار موبایل به صورت شایعات در جریان بود که به شدت فن های سونی را نگران کرده بود، ولی ظاهرا سونی تمام این شایعات را رد کرده است.ادامه خبر را در اندرویدکده بخوانید.

    این شایعه به شکل دیگری نیز بیان شده بود که اگر سونی نتواند در سال ۲۰۱۶ به سوددهی برسد از رقابت اسمارتفون ها کنار خواهد رفت. سونی چند وقت پیش خانواده ی Z5 را معرفی کرد که دستگاه های خارق العاده ای به شمار می روند و به نظر می رسد حساب ویژه ای روی آن ها برای خارج شدن از بحران باز کرده است. حالا یکی از مدیران شرکت سونی، آقای جاناتان لین به صورت رسمی احتمال خارج شدن سونی از بازار اسمارتفون ها را رد کرد.

    در کنار این مسئله، سونی این موضوع را بیان کرد که می خواهد صفحه نمایش های بهتر، دوربین های قدرتمند تر و رابط کاربری مورد پسند تری را به بازار ارائه کند و در انجام این کار ثابت قدم هستند. این صحبت ها را آقای لین در کنفرانسی که طی آن در تایوان Z5 را معرفی کرد بیان کرد. به نظر می رسد که سونی تصمیم جدی برای بازگشتن به دوران اوج خود دارد.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.