• LG و Intel در حال کار برروی یک پردازنده جدید

    lg-chipset

    درست مانند سامسونگ، ال جی نیز بسیاری از قطعاتی را که درون دستگاه هایش قرار می دهد را خودش تهیه می کند، از باتری هایش گرفته تا صفحه نمایش هایش. ولی قسمتی از اسمارتفون ها هست که سامسونگ آن ها را به تولید عمده در آورده است ولی هنوز ال جی برای ساخت آن دست به کار نشده است و آن هم پردازنده ها هستند. ادامه خبر را در اندروید کده بخوانید.

    با اینکه LG سال پیش در تلاش بود تا اولین پردازنده های اختصاصی خودش را بسازد ولی نتوانست این پروژه را با موفقیت به پایان برساند و با مشکلات عدیده در این زمینه مواجه شد. حالا طبق گزارشاتی که به گوش ما رسیده این شرکت قرار است دست به دست اینتل، اقدام به ساخت پردازنده SoC بکند.

    این شایعات که یکی از اعضای داخلی LG در حال افشای آن است این موضوع را نیز مطرح می کنند که LG و Intel صحبت های خود در این زمینه از ابتدای امسال شروع کرده اند ولی اخیرا در تلاش بوده اند تا همکاری خود را یک پله جلوتر ببرند و شروع به ساخت پردازنده شان بکنند ولی هنوز هیچ اطلاعات دقیق تری راجع به این مسئله به دست ما نرسیده است. احتمال دارد طی این همکاری پروژه شکست خورده ای که پیشتر به آن اشاره کردیم که نامش LG Nuclun بود با نام LG Nuclun 2 به بازی برگردد.

    البته این شایعات، اولین شایعاتی نیست که ما راجع به این پردازنده می شنویم و پیشتر به گوش ما رسیده بود که پروژه LG Nuclun 2 با تاخیر مواجه شده و به مشکلات ساخت برخورده است. همچنین شایعاتی نیز این موضوع را مطرح می کرد که LG این پردازنده را یا براساس تکنولوژی ۱۶nm TSMC روانه خواهد کرد و یا ۱۴nm Intel.

    (2)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.