• دو گوشی جدید اوپو توسط تنا تایید شدند

    oppo-logo-dep-vector-840x420

    دو اسمارت فون جدید از شرکت چینی اوپو، شرکت تجاری باشگاه بارسلونای اسپانیا لیک شد. با بخش خبری اندرویدکده همراه باشید.

    این دو دستگاه توسط خبرگزاری چینی تنا تایید شدند. نام این دو دستگاه اوپو ار ۷ اس پلاس و اوپو ای ۳۳ ام نام دارد. حال، اجازه دهید تا با مشخصات اوپو آر ۷ اس پلاس آغاز کنیم، این دستگاه به احتمال زیاد مدل ارتقا یافته اوپو آر ۷ اس که چندی پیش معرفی شد، خواهد بود. همچنین پردازنده هشت هسته ای این دستگاه ۱٫۵ گیگاهرتز قدرت پردازش خواهد داشت. گفته می شود که صفحه نمایش آن نیز ۶ اینچی فول اچ دی آمولد خواهد بود.

    gsmarena_001

    این دیوایس اندروید دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی می باشد. همچنین حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود. سیستم عامل آن نیز اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ اعلام گردیده است. اوپو آر ۷ اس پلاس دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین ۲۰۰ گرم نیز وزن خواهد داشت. گفتنی است که طول آن ۱۵۸٫۱۸ میلی متر، عرض آن ۸۲٫۳ میلی متر خواهد بود. همچنین ضخامت آن نیز ۷٫۷۵ میلی متر اعلام شده است. لازم به ذکر است که در رنگ های طلایی و نقره ای قابل خرید خواهد بود.

    حال قصد داریم تا به اوپو ای ۳۳ ام نگاهی بیاندازیم، این دستگاه دارای پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای خواهد بود. همچنین صفحه نمایش آن ۵ اینچی تی اف تی با رزولوشن ۹۶۰ × ۵۴۰ می باشد. گفتنی است که حافظه رم آن نیز ۱ گیگابایت اعلام شده است. ضمن اینکه حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا به وسیله میکرو اس دی می باشد. همچنین سیستم عامل اوپو ای ۳۳ ام نیز مانند اوپو آر ۷ اس پلاس دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱٫۱ لالی پاپ خواهد بود.

    gsmarena_002
    در پایان لازم به ذکر است که دوربین اصلی اوپو ای ۳۳ ام ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. گفتنی است که در رنگ طلایی به فروش خواهد رسید.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.